Loreal Paris Infallible 2 Step Çift Taraflı Likit Ruj

by - 10:00

Herkese merhabalar,
Bugün yine likit bir ruj deneme seansı gerçekleştirdim.İndirimden satıcı kadının ısrarıyla aldığım bir üründen bahsedicem.Ürün diğer ürünlerden farklı bir ürün.Çift taraflı bir ürün.Hem parlatıcı hem de mat likit ruj kısmı mevcut.Aslında ben bu tarz ürünleri sevmiyorum.Yani sürerken sorun yaşıyorum gibi geliyor.

Ürün sürdüğünüz andan itibaren tabiri caizse zift gibi dudaklarınıza yapışıyor.Ürünü hiçbir koşulda çıkaramıyorsunuz.Saatlerce dudağınızda kalıyor.Ama dudaklarınızdaki boşluklara doluyor ürün.Sürmeden önce kesinlikle dudağınızı nemlendirmeniz gerekiyor.Sürdükten sonra dudaklarınız gerginleşiyor adeta,kurumaya yüz tutuyor.Ürün saatler sonra,yedikçe içtikçe ortasından çıkmaya başlıyor.Bu andan itibaren dudağınızdaki ruju silmeden ruju tazelemeniz hoş bir görüntü oluşturmuyor.Kat kat belli oluyor.Ürünü de ancak dudağınızdan çift fazlı temizleyici ile filan temizleyebiliyorsunuz.

Ayrıca ürünün parlatıcı kısmını ben sevmedim ve gerek duymadım.Fakat mat görüntüden hoşlanmayanlar ve ruju parlak sevenler için hoş bir alternatif.Genel olarak kalıcılığından çok memnun kaldığım bir ürün olsa da dudaklarımı aşırı derecede kurutuyor.Ben serinin geri kalanını almam diye düşünüyorum.Dudağımın resmini de çekmiştim aslında ama o kadar kötü bir görüntü vardı ki hem bloguma,hem de sizlere görüntü kirliliği oluşturmaması açısından koymuyorum.

Şimdilik böyle,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe