Gratis Yeni Yıl Hediyesi

by - 14:42


Yeni yıl'da Gratis tarafından gönderilen bu hediyeye çok sevindim.Ürünlerin detaylı yazılarını denedikten sonra yazmayı düşünüyorum fakat bir ön izlenim yazısı da yazmadan edemedim. İlk görünüşte hepsi de mükemmel duruyor ama değil mi?

Hediye kocaman bir Gratis kutusunda geldi.Kutunun içinden ayrıca resimde koymayı unuttuğum Gratis Dergi mevcuttu.İlk olarak Eklips markasına ait clutch çantaya bayıldım.Sizce de mükemmel değil mi? Yazın sık sık elimde olacak bu çanta. İkinci olarak Bee Beauty markasına ait Miss Violette parfüm.Parfüm benim çok sevdiğim Zara'nın bir parfümüne benziyor.Severek kullanacağım sanırım.Kalıcılığı hakkında detayları uzun uzun yazarım ilerde.

Bee Beauty markasına ait minik ,sevimli grafitiyle kaplı bir el kremi.Krem leylak kokulu imiş.Son olarak ise sevdiğim bir marka olan Dirty Works markasının yılbaşına özel seti olan 3'lü body butter yani vücut kremleri .Ben hemen birini denedim bile.Gerçekten çok güzel kokuyor.

Bu tatlı hediyeler için Gratis ailesine çok teşekkürler.
Ürünlerin detay yazıları gelecek .
Sevgiyle kalın.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe