Yves Rocher Yılbaşı Kampanyası

by - 02:27

Yılbaşı geliyor herkes de indirimlere,kampanyalara kendini hazırlamıştır eminim.Bende çok sevdiğim bir marka olan Yves Rocher'ye bir göz atma fırsatı buldum..Bir Fransız markası olan Yves Rocher'nin özellikle cilt bakım ürünlerinden çok severek kullandığım ürünler mevcut.Neden cilt bakımı dediniz derseniz ise şu sıralar cilt bakımı ile haşır neşir oldum.Markanın çift fazlı makyaj temizleyicisi dillere destan olmuştur adeta.Bende yazısını yazmıştım bir zamanlar.Ayrıca peeling ve maskeleri de oldukça nam salmıştır.Hepsini de kullandım ve sizlere garanti veririm mükemmeller.Çok bahsedip link vermeden olmaz.Siteye şurdan ; http://www.yvesrocher.com.tr/control/cilt-bakimi/ giriş yapabilirsiniz.


1 Aralık - 1 Ocak tarihleri arasında çok güzel bir yılbaşı kampanyaları mevcut.Kampanya dahilinde makyaj ve banyo ürünlerinde yeni yıl serisi hazırlanmış.Makyaj serisinde sedefli ve bakır tonlarında pudra,jumbo göz kalemi,far paleti,dudak paleti,fırça,dudak kalemi,oje ve bakır etkili top coat mevcut.Özellikle pudra ve top coat ilgimi çekti.
Banyo koleksiyonlarında ise kış meyvelerinin kokuları hakim;baharat&mandalina, badem&kızılcık, kako&armut. Ben banyo serisinden armut&kakao birleşimini merak ettim.Kakao çok sevdiğim bir koku olduğu için seveceğimden eminim.Yves Rocher'nin banyo ürünleri zaten daha önce kullanıp tekrar tekrar aldığım kalıcı duş jellerine sahip bir marka.Ürünlerin kokusunu uzunca bir süre üzerinizden atamıyorsunuz ki bu mükemmel bir şey.Ayrıca duş jellerinin yanı sıra vücut sütü,el kremi ,mum gibi alternatifler de sunmuşlar bizlere.Mumları sizde evde tütsü niyetine yakmıyor musunuz evde? Eve tüm güzel kokunun hakim olması filan kesinlikle tavsiye ederim.Bir deneyin derim.

Benden söylemesi kampanyaya bir göz atın ve Yves Rocher'nin sitesi olsun mağazası olsun bir göz gezdirin ürünlere puanları kapın.Kendinize uygun bir şey bulacağınızdan eminim.Ben kaptım bile.
Şimdilik sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Yves Roche'nin mandalina ve baharat kokulu urunlerinin kokusu harikaydi <3

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe