Hayat Şarkısı : Hülya Çamoğlu Cevher Stili

by - 22:00

Merhabalar!
Dizi stili yazı serisine herkes gibi benim de çokça izlediğim Hayat Şarkısı dizisinin fenomen olan ismi Hülya Cevher ile devam ediyorum.Diziyi genel olarak takip ediyorum.Yaza bomba gibi başlasa da dizi şu sıralar reytinglerde can çekişiyor biraz galiba.Hülya karakterini güzeller güzel Burcu Biricik canlandırıyor.Kendisi çok da güzel bir hatundur ayrıca.

Hülya karakterine gelecek olursak; Salih’in küçük kızı, Bayram’ın gelini, Kerim’in karısı. Kerim’e 8 yaşından beri aşık. Daha gençken yoksullukla bilenmiş, içi isyan ve öfke dolmuş. Hülya çok zengin ve yenilmez olmaya yemin etmiştir ve bu yolda ne gerekiyorsa yapacaktır. Çeşitli entrikalarla Kerim ile evlenmeyi başarır; ancak bu zoraki evlilik ona büyük acılar getirecektir. Çok zeki, çekici ve tehlikeli bir kadın. Kerim için nefes alır. Gözü kara bir aşka tutulur kocasına.Dizi şuan ikinci sezonda,umarım final yapmaz.Dizide Hülya karakterinin stili de oldukça konuşuluyor.Özellikle kovalamaca,saklambaç oynadığı aksiyonlu sahnelerde hem gülüp hem heyecan dolu sahnelerde oldukça tarz görüntüler ekrana geliyor.Bakalım Hülya Cevher neler giyiyor?

Hülya karakteri deyince aklıma ilk olarak o ilk bölümlerde giydiği zenginliğe daha yeni yeni alışmaya çalışırken ki giydiği kürkler geliyor.Yırtmaya odaklı hırsları olduğu için de gösterişli bir tarzı var. Tüm yaşamı boyunca beklediği zenginliğin dışa vurumunu kürklü paltolorla yapmış. Leoparlısından gökkuşağı renklisine türlü türlü kürkleri var Hülya’nın. Hepsinin ortak özelliği ise yapay yani sahte kürk diye tabir edilen peluştan yapılması.Kürk stili oldukça yakışmış kızımıza.Ayrıca gizlenmesi için saçına kullandığı aksesuarlar ise kesinlikle göz dolduruyor.Şapkaları,eşarpları,gözlükleri hepsi ayrı ayrı tamamlayıcı,mükemmel...

Hülya karakteri kesinlikle stiliyle dağları taşları devirdi diyebilirim.Gün geçtikçe tarzı daha da şık olmaya başladı diyebilirim.İlk bölümlerde daha karışık modeller tercih ederken,son bölümlere doğru oldukça sade şıklığa kaymaya başladı.Hülya'nın yine gizlenirken tercih ettiği siyah tulum Twist marka.Ben özellikle son bölümlerde giydiği ,resimde de sağ köşede duran büyük resimdeki tek omuzlu elbiseye bayıldım..Elbise fiziğine tam olmuş ve kemiklerini ortaya çıkararak,omzunu çok güzel göstermiş.Kesinlikle favorim bu elbise.

Hülya karakterinin gizli işleri dizide bitmek bilmiyor .Bu tür gizemli işlerde genelde üstüne ceket almayı ihmal etmiyor.Gözlük,peruk,fular gibi aksesuarlar ise ruh haline göre değişkenlik gösteriyor.Tam olarak spor bir görünüme sadece bir bölümde denk geldim.Bir yerden şıklığı yakalıyor hep.Örneğin en sevdiğim kombin Mahir'le olan resmindeki sezonun trendlerinden biri olan deri ceketin altında uzun hırka,tunik modası mükemmel görünüyor.Deri ceketin ruganlığı kesinlikle kombine şıklık getirmiş.Birde kot ceketli kombininde göremeseniz de belki izleyenler olmuştur orda kot pantolonun altına giydiği stilettoları mükemmel olmuş.Genel olarak hülya stiletto tercih edenlerden her halükarda.Normalde bana biraz abes gelse de bu görüntü mükemmel durmuş diyebilirim.Sizin bu konuda fikriniz nedir?

Hülya'nın günlük hayatta çok relax cool bir modu var.Kendine göre de çok şık bir tarzı var.Genel olarak paltolarını,hırkalarını bol kesim tercih ediyor.Ayaklarına yine gördüğünüz gibi stilettolarını giymiş.Ayrıca renk konusunda da her rengi tercih ediyor.Renk ayırt etmiyor.Genelde içine ince tshirtler,bluzlar giyiyor.Oldukça sade ve tarz oluyor.

Son olarak ise Hülya 'nın günlük görüşüne değinelim..Günlük hayatta da klasik şıklardan Hülya karakteri.Genel olarak elbise gibi şeyler tercih etmiyor.Renkli pantolonlar üzerine gömlek giymeyi tercih ediyor.Genelde kolye takıyor bu arada favori aksesuarlarından biri.

Ben Hülya karakterinin tarzını oldukça seviyorum.Kendime de sadeliği,tarz oluşuyla çok yakın buluyorum.Yazıyı Hülya-Mahir ikilisiyle kapatmak istedim.Açıkçası dizide ben bu ikiliyi Hülya-Kerim ikilisinden daha çok seviyorum.Çok yakışıyorlar ama değil mi?Şimdilik benden bu kadar.Hülya'nın gözlükler yine olay değil mi? 
Siz Hülya'nın stilini nasıl buluyorsunuz?


Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. son birkaç bölümdür eskisi kadar cool giydirmiyolar sanki hülyayı :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe