Izleyin , Izlemeyin ?

by - 20:17

Merhaba!
Bugün sizlerle yine izlediğim bir kaç filmi paylaşıcam.Bakalım neler izledim? Hangilerini beğendim? Hangilerini sevemedim?

Indignation

Öncelikle belirtmek isterim ki filmin belirli bir konusu yok.Film eski zamanlarda toplumdaki çoğu kişiden farklı düşünen bir erkeğin üniversiteye gitmesi ve oradaki ortama uyum sağlama çabaları,isyanı,aşkı gibi ögeleri anlatıyor.Filmde başrolde çok yakından tanıdığımız Logan Lerman yer alıyor.Ayrıca filmde başrolde oynayan Sarah Gadon'unda güzelliğini söylemeden edemicem.Film beklentimin altında kaldığını söylemek isterim,kurgu tam oturmamış.Özellikle eksik olan bana göre duyguları izleyiciye iyi aktaramamış olması.Filmdeki sahne akışıda geriye gidip gelmelerle biraz karmaşık olmuş,en fazla duygu yoğunluğu olucak yerler kısa kesilmiş diyologlar abartılı şekilde uzun bırakılmış.Lakin eksikleri çok olan bir film.Kötü bir film demiyorum ama beklentinizi çok yukarılara taşımayın derim. Boş vaktiniz varsa izleyebilirsiniz. 10/6

Büyük Düğün / The Big Wedding

Otobüste gelirken izlediğim bir film.Film uzun zaman önce boşanmış bir çift olan Don (De Niro) ve Ellie (Keaton), oğullarının düğününde henüz bu boşanmadan haberi olmayan aile bireyleriyle yüzleşmenin stresini yaşamaktadırlar. Bu durumu açıklama stresine girmemek için hala evliymiş gibi davranmaya karar verirler. Filmin oyuncu kadrosu müthiş.Gerçekten çok iyi isimler var.Ama kendilerini o kadar az görüyoruz ki ben oynadıklarına bile emin olamadım. Filmle ilgili bir yorum gördüm ve filmi kısaca özetlediğini düşünüyorum "Aile bağlarının çok güzel işlendiğine değinilmiş ama ben ortada aile göremedim. Zira kimin eli kimin cebinde belli değildi. " Cidden bu filmi anlatmak için bu cümleler yeterdi bile.Komedi filan orta dereceliydi.Bence vakit kaybı bir film. Yazık olmuş. 10/4

Ben şimdilik bunları izledim,
Umarım sizlere ön fikir olur,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe