Neler Aldım ? #29

by - 00:21

Merhabalar,
Uzun zamandır yazmak isteyip yazamadığım alışveriş yazısını yazıyorum bugün.İlk alışverişim baya ayın başında yaptığım bir alışveriş.Ama baya yüklü miktar ödediğim için paylaşmadan geçemedim.

İlk durağım Gratis idi.The Balm'dan yine eyeliner aldım.Bunu kız kardeşim için aldım ama.Benim hala saklı bir paketim mevcut duruyor.İkinci olarak yine The Balm'ın likit mat ruj serisi olan Meet Matte Hughes serisinden Committed rengini aldım.Bendeki bitmişti,bu rengi.Son olarak The Balm'dan Meet Matte Trimony far setini aldım.İçinde 9 adet far mevcuttu sanırım,unuttum şuan.Neyse kullanıyorum,çok seviyoruz kendilerini.Yakında bir makyaj yapar atarım belki.Benri aseton da almadan Gratis'den çıkamadım.

İkinci durağım Watsons idi.Rimmel'in Wake me up serisinin kapatıcısından aldım.Vazgeçemediğim Stay Matte Pudra'dan da almadan duramadım.Deborah'tan fondöten aldım.Bunu da kız kardeşime aldım.Yoksa bu renk bana baya bir açık.Son olarak da 3 adet oje aldım.Pastel'in rengi muhteşem deil mi ama :)

Geçen hafta ise Watsons'tan;
Lionesse Makyaj süngeri;Aslında watsonsın süngerini alıcaktım.Ama ondan yoktu.Bende benziyordur diye bunu aldım. (13tl)
Watsons Yüz Temizleme Süngeri; Çok değişik bir süngere benziyordu.Yapısı filan çok değişik.Yazarım yakinda.(3.75tl)

Benim alışverişim şimdilik bu kadar.Siz neler aldınız bu arada?
Unutmadan instagram sayfamda çekiliş mevcut .Sizleri de beklerim.
Çekiliş için TIK

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe