Note Long Lash Maskara

by - 00:27

Merhabalar!
Bugün sizlerle geç tanıştığım bir markadan söz edicem.Note markası piyasaya çıktıktan hemen sonra deneme fırsatı bulamadım ürünlerini.Ama ilk pudrasıydı,fondöteniydi,bb siydi derken bir bakmışım tüm ürünlerinden memnun kalıyorum.Rimelim bitmişti dedim ki neden Note'u denemeyeyim.Fiyatı da indirimle 10tl gibi birşeye düşüyordu,biraz şüphe düştü içime ucuz olması dolayısıyla ama güvendim ve aldım.

Rimelin fırçası tam istediğim gibi plastik,ince kıl uçlara sahip.Sürdüğünüzde tek katta bile etkisini görebilirsiniz.2-3 katta bile topaklanma vs.yapmıyor. Ayrıca verdiği siyahlık istenilir kıvamda.Dökülme filan yapmıyor.Kirpikleri tek tek ayırıyor,dolgunlaştırıyor,hacim veriyor.İçeriğinde tatlı badem yağı ve e vitamini bulunuyor. Ben kesinlikle bayıldım bu rimele.Bence fiyatına göre mükemmel iş yapıyor.Kesinlikle denemeyenler bu ürünü denesinler derim.


Siz note ürünlerini nasıl buluyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Bende plastik fırçaları nedense daha çok seviyorum, güle güle kullan. Sevgiler =)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe