Nivea Parlama Karşıtı Tonik | Problemli Ciltler

by - 02:00

Merhabalar,
İnstagramdan beni takip ediyorsanız dün görmüşsünüzdür.Problemli ciltler için olan bu toniği makyajımı temizledikten sonra cildime uyguluyorum.Her gün olmasa da 2 günde bir uyguluyorum.

Cilde uyguladıktan sonra herhangi bir gerginlik hissi yaratmıyor ciltte.Yapısı su gibi akışkan bir yapıya sahip.Toniğin vaatleri; Cildi temizlemek ve canlandırmak, cilt kusur ve pürüzlerini önlemeye yardım etmek.Günlük kullanım için ideal bir tonik.İşinize yarar diye düşünüyorum.Kokusu rahatsız edici değil kesinlikle.Ben severek kullanıyorum.

Cildim benim yağlı,karma cilt olduğu için özellikle parlama karşıtı aldım.Ama hala parlamaya devam ediyorum.Tabi alırken parlamamı bitirecek beklentisiyle almadım.Ama biraz olsun etkisi olur belki diye aldım.Ürünü dediğim gibi günlük kullanım için alabilirsiniz gayet iyi.

Şimdilik benden bu kadar,
Ürünü Gratis,Watsons,Migros gibi her yerde bulabilirsiniz.
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe