No:309 : Lale Yenilmez Sarıhan Stili

by - 02:14

Merhabalar!
Dizi stilinde yeni konuğumuz yazın başından beri sıkı takip etmeye çalıştığım bir dizi olan No:309. Dizi komedi dizisi.İlk bölümlerinden itibaren sıkı takipçisi olsam da son 4-5 bölümünü izleyemedim.Dizi de Lale karakterini güzel oyuncu  Demet Özdemir canlandırıyor.Kendisini önceleri sevmesem de bu diziden sonra çok sevdim .Çok güzel bir kadın olduğunu da eklemeden geçemicem.

Lale karakterine gelicek olursak; 27 yaşında Tarih Öğretmenliği mezununu güzel bir kızdır. Çok saf, iyi niyetli ve gururlu bir kızdır. Bu özelliklerinden dolayı başına gelmeyen kalmamıştır.  Annesi evlenmesi için ona görücü usulü bir adam ayarlar.Onur adında bir doktorla yemeğe çıkmak için gider.Fakat yanlışlıkla başka bir Onur olan zengin Onur Sarıhanla yemek yer.Onu annesinin ayarladığı adam zanneder.Çok içerler ve gecenin sonunda birlikte olurlar.Aylar sonra Lale hamile kaldığını öğrenir,annesine söyler.Annesi gerçek Onur'u bulur ve evleneceklerini söyler.Olaylar bundan sonra başlıyor.Aslında Onur ve Lale'nin birbirlerine aşık olacakları belli fakat diziyi sadece onlar götürmüyor.Bence yan karakterlerin diziye katkısı onlardan çok.Özellikle Filiz,Songül,Betül,Yıldız,Erol,Şadi gibi pek çok karakter diziyi götüren isim.Her biri adeta mükemmel.Neyse dizi güzel başarılı devam ediyor.İzleyin derim siz de , güleceğinize eminim.Lale'nin stiline geri döneyim ben.

Lale'nin tarzını açıkçası ben beğeniyorum.İlk olarak gelinliğinden ve özel günlerde giydiği abiye,elbiselerden başlamak istedim.Gelinliği oldukça şık olsa da ben özellikle 3 elbisesine hayran kaldım.İlki beyaz püsküllü Zeynep Erdoğan markalı elbise.Elbise muntazam güzellikte,bir tek boyunu sevemedim ama üst kısmı şahane elbisenin.İkinci olarak Özlem Süer imzalı siyah sözde giydiği elbise son olarak da süprizde giydiği siyah elbise şahane idi.O son elbisenin doğru dürüst resmini bulamadım.Ama şahane idi.


Lale denilince benim aklıma ilk olarak o tiril tiril yazın giydiği elbiseler geliyor. Hamile de olduğu için tiril tiril demem normal aslında ama sezonun modası da zaten bol kesim modeller olduğu için Lale'ye de giydikleri yakışınca mükemmel bir görüntü ortaya çıkıyor.İlk bölümlerde kötü giyinse de sonradan Lale'nin tarzında baya bir değişiklik oldu gibi geldi bana.En çok lila tonlarında omuz detayları olan üstten soldan ikinci resimdeki elbiseyi sevdim.Elbisenin markası Boyner.Yine hemen o resmin altındaki elbise de rahat ,sportif severler için kot elbise OXXO markasına ait.

Lale yazın ilk bölümlerden sonra sık sık croptop tarzı kısa bluzlar giydiğinden hep dikkatimi çekmiştir.Özellikle tercih ettiği renkler olduğunu düşünmüyorum.Her renkten kıyafeti giyiyor.Yazın özellikle moda renkleri kullandılar kıyafetlerinde.Özellikle sağ üstteki giydiği yelek hala dikkatimi çekiyor,işlemeli olan.Kavuniçi rengi bluzun üzerine giydiği yelek ADL marka.

Lale ilk bölümlerde sık sık dar paça pantolonların üzerine bol bol gömlekler tercih ediyordu.Daha sonradan sezonun modasına uygun olarak bilekte biten bol paça pantolonlardan giyerek ve de üzerine croptop giyerek şahane bir görünüm yakaladı.Ben özellikle siyah beyaz çizgili Stradivarius marka pantolonun üzerine giydiği croptop kombinine bayıldım.Su yeşili pantolonlu olan kombini de çok güzel ayrıca söylemeden edemicem.


Son olarak Lale'nin dış giyim tarzından ve saçlarından bahsetmek istiyorum.Özellikle sol üst köşedeki benim bu sezon en sevdiği tarz olan pofudukumsu olan beyaz kaban Forever New markasına ait.Ayrıca üzeri taşlarla kaplı şahane kot ceket ise Mango marka.Kot ceketten baktım ama bir türlü bulamadım.Sizce de şahane değil mi? Ayrıca Lale'nin saç rengi de çok anlaşılmasa da sürekli oynanıyormuş gibi geliyor.Özellikle son bölümlerlerde daha da koyu siyaha döndü gibi geliyor saç rengi.Bir de mavimsi bir siyahın tonu var ya o renk sanki bu.Ama emin olamadım o konuda.Lale genelde saçlarını doğal salıyor.

Yazımı Lale ve Onur'un güzel bir karesiyle sonlandırmak istedim.Ben Lale'nin ilk bölümlerde tarzını sevmesem de sonradan çok sevdim.Özellikle son zamanlarda çok modaya uygun giyiniyor.Dizide şuan da iyi gidiyor bildiğim kadarıyla.Son 2-3 bölümünü izleyemesem de reytingler iyi diye biliyorum.Demet'i bu diziden önce hiç sevmezdim ama bir sempatik geliyor artık gözüme bilmiyorum.Siz diziyi izliyor musunuz? Yazımı böylece sonlandırıyorum.Stilistin ellerine sağlık.
Siz Lale'nin stilini nasıl buluyorsunuz?


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe