Sinemada ; Karanlığın Elli Tonu

by - 22:00

Merhaba!
İlk filmini hiç sevmeyip sonradan yine moda deyip kardeşimin ısrarına dayanamayıp gittiğim bir film.Kardeşim bu filmde daha az erotik sahne varmış gidelim nolur deyince ümitlendim.Size o kadar ilk film için gitmeyin etmeyin,para vermeyin dedim.Kendim ikinci kez kandım ve yine paraları bayıldım.Bilmeyenler için film seks oyuncakları bağımlısı bir adamın, aşık olduğu(!) kız üzerinde psikopat ve sadistçe denemelerini anlatıyor.İlk filmin sonunda izleyenler bilir,kızımızın aklı zor da olsa birazcık başına gelmişti.

Serinin ikinci filmi olan bu filmde kız en son istemediğini söylemişti hatırlayanlar için.Daha sonra bir mırın kırın ederek,naz ederek başlangıç yaptılar.10 dk sürmeden naz etme sahneleri hemen başladılar işlemlerine.Öyle devam etti .Bence yine saçma sapan ,kurgusuz,işlevsiz manasız bir filmdi.Böyle düşünüyorsun da niye gidiyorsun diyenlere cevap veriyorum,çünkü salağım ben yani.Sizde böyle olmayın gitmeyin.Böyle film mi olur !

Kesinlikle kirli ve saplantılı ilişkinin güzel olduğunu aşılamaya çalışan ve kadına şiddeti ‘aşk ‘ göstermeye çalışan sanat saymadığım bir roman ve uyarlaması bu film.Yazarın yaratıcılığına teşekkürler ama keşke bir kadınları bu kadar basite alıp,duygusal açılarını kullanarak bu kadar aşağılamasaydı.Benim için eksininde çok çok altında bir yapım.Mantıklı bir kadın için kabul edilemez bir aşk çeşidi resmen bu.Anna her zamanki gibi çok pasifti bu filmde de.

Filmi izlerken sinema salonunda iki yanımızda da sevgililer oturuyordu.Yani benim sevgilim olucak, gidiceğim son kişi o olurdu.Valla ben utandım sinema salonunda.Bence cidden gitmeyin bu filme ya.Daha fazla yorumumu uzatmak istemiyorum.Çünkü filmden hiç ama hiç hoşlanmadım.Bence sizde gitmeyin,parama yine yazık oldu.Midem kalktı,saçmalıklarla beynimi doldurduğumuzla kaldık.Son olarak da Jamie Dornan muhteşem yakışıklılığı ile büyüledi.Adam süper be .Kalp kalp <3

Neyse öyle yani.Yine de siz bilirsiniz.
İzleyenler siz ne düşünüyorsunuz :D

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe