Bilin İstedim

by - 23:57

Sitem dolu bir yazı ile karşınızdayım. Aslında yazıp yazmamayı çok düşündüğüm bir yazı. Bu sıralar yorum kısmı spam yorumları ile doldu taştı. Birileri blogumla çok ilgilenememi fırsat bilmiş galiba ama burdayım bilin istedim. Ayrıca bazı yorumlar da canımı sıkar oldu.Blogda yazarken kendimle konuşuyormuş gibi yazarım yazılarımı,beni bilen bilir. Karşımda insan varmış gibi konuşurken yazarım ben. Böyle samimi buluyorum blogumu. Anlatım bozukluğuymuş filan bakmam ben öyle şeylere. Bakanlara da bir şey diyemem tabi ki de.  Konuşurken de öyle değil mi? Ben şive kullanıyorum diye kullanmayanı değişik görücek halim yok. Neden herkes sizin istediğiniz şeyleri yapsın istiyorsunuz? Beğenmiyorsanız beni okumazsınız. Ben kimse yokken de kendi kendime yazıyordum, şimdi de yazarım.  Kibarca söylenince yorumlarınızı dikkate alıyorum ama kaba,küfür ithamlı yorumlarınızı hiç dikkate alamıyorum kusura bakmayın. Her şeyin nazik olanı makbuldür. Buraya yazarken eğlenmek,can sıkıntımı gidermek için yazıyorum bir de sizin için canımı sıkamam. Sizi lütfen blogumdan dışarıya alalım. Normalde gerçekten böyle bir yazı yazmazdım. Ama son gelen küfür dolu üşenmeden yazılan hakaret içerikli 5 satır yorum canıma yetti dedirtti artık. Lütfen diğer takipçilerim kusura bakmasın, siz rahatınıza bakın. Eee nasılsınız?  :D Konuyu değiştireyim hemen.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe