Dizi Tavsiyesi ; The 100

by - 22:00

Herkese merhabalar!
Benim tatilim hala bitmedi malumunuz üzere.Dizi filan da hiç izleyesim gelmiyor açıkçası ama yine de uzun zamandır takip ettiğim bir dizi var.Onu da sizlerle paylaşmak istedim.The 100 dizisi şuan 4.sezonu devam ediyor.Yeni başladı 3.bölümü yayınlandı şuan. Dizi macera-bilim kurgu severler için birebir.

97 yıl önce yeryüzünde yaşayan insanların ölümüyle sonuçlanan nükleer bir savaş gerçekleşmiş ve dünyanın yüzeyi yaşanılamayacak seviyede radyasyonla kaplanmıştır. Bilinen tek hayatta kalanlar gezegenin yörüngesinde bulunan uzay istasyonları Ark ismindeki istasyonun oluşturulması için Jaha başkanlığında birleşir. Ark'ın kaynakları tükenmektedir, yeni yaşam kaynaklarına gereksinim duyulmaktadır. 100 genç mahkumun harcanabileceği duyurulur ve yaşam olanaklarının öğrenilmesi amacıyla eski suçlarının bağışlanacağı söylenerek son savaştan önce kurulan, içinde bolca bozulmayan erzak bulunduğu düşünülen Weather Dağı'nın yakınına eski bir uzay gemisiyle gönderilir. Planlananın aksine gençler dağın uzağına iner ve geçici bir topluluk kurmak için aralarında mücadele eder. Ancak sorunları bunlarla sınırlı kalmayacak ve Dünyalılar diye adlandırılan, yeryüzünde savaştan kurtularak sağ kalmayı başarmış bazı insanlar, Biçiciler adındaki yamyama dönüşmüş dünyalılar ve dağ adamlarıyla karşılaşacaklardır.

Dizide her sezon ayrı bir konu oluyor.Son sezon yani şuan yayınlanan sezon da oldukça ilgi çekici konular seçiyorlar.Her sezon ayrı bir aksiyon oluyor.Dizinin başrolünde Clarke rolünde Elizabeth Taylor , Bellamy rolünde ise Bob Morley yer alıyor.Bellamy dizide benim en sevdiğim karakter,Clarke ise en nefret ettiğim en gereksiz karakter .Ayrıca güzeller güzeli Octavia rolünde Marie Avgeropoulos oynuyor.Kız cidden çok güzel.

Dizi ara ara bile sıkmıyor.Normalde TWD izlemem lazımken diziye fena sardım.Dizi gençlik ,ergen dizisi gözükse de kesinlikle değil.Ben teyzeme,anneme filan dedim bildiğiniz onlarda sevdi.Ama bir Clarke'ın yasak ilişkilerinin görüntülerini sevemedim.Yani arada ilerlettim tabiki de.Ben Bellamy'le Clarke'ın olmasını istiyorum.Ama kızımız kızlardan hoşlanıyor.Ah ah .Neyse...Bir boşlukta iseniz,zamanınızda bir boşluk yaratabilirseniz The 100 dizisini bir izleyin derim.Gerçekten mükemmel gidiyor.Şuan 3.bölümünü izlicem son sezonun.Kaçırmayın derim.

İzleyenler siz nasıl buluyorsunuz diziyi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe