Rimmel London Lash Accelerator Maskara

by - 12:29

Merhabalar,
Bugün sizlerle arkadaşımdan görüp aldığım bir rimeli tanıtacağım.Rimeli arkadaşımda gördüğümde özellikle ki fırçasını tepkim gerçekten şöyle idi " Bu ne bee ! " .Fırçası incecik,çelimsiz,ucuz, adi rimellere benziyordu adeta.Ama hakikaten kanmayın,etmeyin arkadaşlar!

Ürün ıslak yapılı bir rimel.Aşırı yoğunluğu yok .Fırçası dediğim gibi incecik,minik ve sık kıllı yapıya sahip bir fırça.(Tam sevdiğim gibi kıllı fırça !!) Ürünü sürdüğünüzde kirpiklerinizde topaklanma,akma gibi bir sorun yaşamıyorsunuz.Açıkçası ben yaşamadım en azından.Özellikle kirpikleriniz benim gibi kısa ve uzamıyorsa bu rimel kirpiklerinizi gerçekten aşırı uzatıyor ve tek tek ayırıyor kirpiklerinizi.Çok hacim verdiği söylenemez,o yüzden ben altına önce bir kat sevdiğim,hacim veren başka bir rimel kullanıyorum.Rimeli tek başına kullandığımda da bence iyi bir görüntü sağlıyor.Açıkçası bu rimeli sürdüğümde özellikle çevremden "kirpiklerin nasıl uzadı hayırdır?" gibi yorumlar aldım.Kirpikleri simsiyah yapması da cabası.

Açıkçası ben sevdim bu rimeli.Fiyatı 15 tl gibi birşey.
Bu sıralar indirim olucak Watsons'ta edinin derim ben.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe