12. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu : Sen Ece Ziyagil'sin Büyük Düşün || Ece Ziyagil - Kitap Yorumu

by - 01:29

Herkese merhabalar
Bir turumuzun daha sonuna geldik.Ne ara geldik bende bilmiyorum açıkçası.Artemis yayınları'nın bu kitabı oldukça dikkatimi çekmişti açıkçası benim.Bunda tabi ki de biraz "Ece Ziyagil" isminin katkısı var.Neden böyle dediğimi anlamışsınızdır :D Bihter Ziyagil hastası biri olarak açıkçası kitapta ilk dikkatimi çeken o ışıltılı kapağı ve ismi.Kitabın ismi bile güldürdü beni.

Konusu bile ilk bakışta insanların dikkatini çekiyor.Çok açık sözlü bir kitap olmuş.Ama bu saçmaladığı anlamına gelmesin,genelde açık sözlü kitaplar abartı olmaktan geri kalamıyor.Ama bu kitap gerçekten yaşananların kitaba dökülmüş hali.Bana çok gerçek hayatı anımsattı.Bu kitap daha çok annelere,hamilelere hitap ediyor diye düşünmeyin kesinlikle açıkçası benim çocukla,annelikle yakından alakam yok ama kitap kendini sevdirdi bana.

Kitapta Ece Ziyagil'in hamileliğine dair tüm ayrıntıları o 40 haftalık sürecinde neler yaşadığını dedikodularıyla,hırslarıyla,dostluğundan,kaynana-gelin anlaşmazlığından,kocasının ona taktığı lakaplardan,yeni moda şeylerin aslında ne kadar absürd olduğuna dair herşeyi bu kitapta okuyoruz.O kadar hayattan ,o kadar içten bir kitaptı bence.Çok çok beni gülümseten,yer yer kahkaha attıran bir kitaptı.2 günde bitirdim zaten.Yayınevi de çok güzel bir iş çıkarmış ve Ece hanımı da bu kitap için tebrik ediyorum.Açıkçası kitabı anneme de okutturdum.İlk sayfalarını ilk başta bir yadırgadı,hatta bunu mu okuyosun dedi ama sonradan yabancı kitapların geneli böyle ve hatta daha fazlası olduğu için okumaya devam etti.Sonradan kendisi de kabul etti ki çoğu şeyi o da yaşamış.Güzelmiş dedi yani.Bence kitapta sizde gerçek hayattan birşeyler bulabilirsiniz.Okuyabilirsiniz,tavsiye ederim.

Turumuza katkıları için Artemis'e çok teşekkür ederim tekrar,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe