Nivea Lip Butter | Yaban Mersinli

by - 20:57

İyi bayramlar herkese,
Umarım herkes bayram tatilinde bol bol geziyor,ailesiyle vakit geçiriyordur.Bu yazımı da akşam filan okursunuz inşallah boş vaktinizde.Bugün sizlerle Migros'un indiriminden kaptığım çok merak ettiğim Nivea'nın lip butterlarından aldım.Tercihimi de yaban mersinlisinden yana kullandım.
Klasik  nivea kutularının küçük boyunda bir ürün bu.Ambalaj itibari ile bence kötü.Çünkü ürünü açmakta çok büyük sorunlar yaşıyorum.O kapak bir türlü açılmıyor.Ama sevimli bir ambalajı olduğu olduğu gerçeği var.Rengi leylak tonlarında bir mor rengi.Hafif şekerli bir yabanmersini kokusu var.O da ayrı bir şeker.Açıkçası yoğun yapısı itibariyle hem de gün içinde ambalajı itibariyle parmaklayıp sürmek istemediğimden günlük kullanabilecek bir ürün değil bence. Onun yerine gece yatarken kullanılabilecek bir ürün,ki sabah kalktığınızda dudaklarınızı yumuşacık halde buluyorsunuz.Bence kış için çatlaklarda filan çok etkili olabilecek bir ürün.Ürünün yağlı bir hissi var ama bu lip balmların,nemlendiricilerin hepsinin yağlı bir hissi olduğunu değiştirmiyor.Yani bu ürün yağlı olmadan nasıl nemlendiricek.Ayrıca rahatsız eden bir yağlılık hissi olduğunu düşünmüyorum bunun.Ürünün bence tek eksisi ambalajı,o kadar.

Ama ürünün gereksiz yere övüldüğünü düşünenlerden biri de benim.Diğer lip balmlardan farklı hiçbirşeyi yok.Klasik bir lip balm.
Ürün 10 tl.Her yerde bulabilirsiniz(Gratis,Watsons,Migros,marketlerde)
Siz bu lip butterları nasıl buldunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Çok popüler bir giriş yapsalar da bir lip balm canavarı olan şahsımı çok etkilemedi . Çileklisi ile başladım yazın yapısı yüzünden çok eridi ve amabaljı bence de pratik değil ^^ Kesinlikle kışlık tam ev bakımı . Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede kışın alıp kullanmalıp ideal.Teşekkürler,sende güle güle kullan tatlım :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe