Nivea Aqua Sensation Yüz Temizleme Jeli

by - 21:30

İkidir Nivea'dan gidiyorum hadi hayırlısı :D Migros'dan yedeklediğim temizleme jelini yazmadığımı farkedince bunu da aradan çıkarayım dedim.Temizleme jeli zaten düzenli kullandığım bir ürün.Bununda keşke önceden yazısını yazsaydım,indirimden edinirdiniz.Bir dahakine inşallah.Aklınızda tutun derim ben,yazıya geçeyim artık.
Benim cildime en iyi gelen temizleme jeli bu oldu.Ambalajı benim için iyi oldu açıkçası.Öyle bocalama kullanılan temizleme jellerini sevmiyorum.Sıvı sabun gibi mekanizması olanları da sevmiyorum.Ama bu gerçekten ideal oldu.içinde aşağı itilen bir yer var öylece pompalı hali alıyor ürün.Sıkıyorsunuz.Bu kadar.Çok basit bence.

İçinde minik peeling tarzı tanecikler içeriyor ama bunlar yüzünüze bile gelmiyor nerdeyse.Hiç yokmuş hissi var.Yani cildinize zarar vermiyor tanecikler,çizmiyor.Benim cildim yağlı bir cilt,bazı bölgeler ise karma.Cildimi temizliyor, makyajımı çıkarıyor ve bunları yaparken kesinlikle kurutmuyor.Derinlemesine temizlerken cildi yıpratmıyor Cildinize uyguladıktan sonra gerginlik hissi oluşturmuyor.Ürünü temizlemesi de basit,iyice yıkayınca çıkıyor zaten.Kokusu da iyi bence,rahatsızlık vermiyor.Ayrıca aylarca size yetiyor.Bana hergün kullanmama rağmen tam 3-4 ay yetti.Hala da tam olarak bitmedi ama indirimde yedekledim gördüğünüz gibi.Bence edinin birer tane derim ben.

Ürünün fiyatı 16tl gibi birşeydi.%50 indirimle filan Migros'tan çok çok uyguna alabilirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar,
Siz bu ürünü kullandınız mı?

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. ben de aldım elimdekiler bitince kullanıcam nedense Niveanın yüzde kıllanma yaparmı diye fobisi var ben de :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç daha önce böyle bir sorunla karşılaşmadım,ilginçmiş.İnşallah yapmaz ne diyeyim :(

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe