Avon Makyaj Süngeri

by - 16:03

Herkese merhabalar,
Bugün sizlerle Beauty Blender'ın çakması diye gördüğüm Avon'un birebir benzerini çıkardığı makyaj süngerinden bahsedeceğim.Beauty Blender kullanmış biri değilim.Ondan kıyaslama yapamayacağım.Daha önceden başka markaların yine Beauty Blender çakmalarını denemiştim.Galiba onlardan en çok benzeyeni Avon'un çıkardığı olmuş,görüntü olarak en azından.Ama rengi oldukça şeker mi şeker.

Fondöteni sünger gibi ürünlerle sürerken,bb krem/cc krem gibi ürünleri de elle yada fırçayla sürmeyi tercih ediyorum.Fondöten çok fazla tercih etmesem de hatta nadir 1-2 defa tercih etsemde sivilce yüzümü bürüdüğünde tercih ediyorum.Avon'un süngeri biraz sert yapılı.Islanınca da yumuşamıyor.Suyu içinde hapsetmiyor,şişmiyor.Bu yüzdendir ki ürünü de emmiyor.Süngeri uzun süre kullansanız da sünger çabucak yumuşayıp esnemiyor,deforme olmuyor.Kuruması ise baya bir vakit alıyor.Yüze sürdüğünüzde performans itibari ile orta düzeyde bir ürün.Ürünü tampon hareketlerle yüzde dağıttığınızda pürüzsüzce yayılmıyor ama çok da pütürlü bir görüntü elde edilmiyor.BB 'ın uygun fiyatlı bir alternatifi olur mu diye sorarsanız bence değil.Ama bilmiyorum yine de .İnşallah daha kullanışlısını,yumuşağını çıkarırlar.

Fiyatı 11 tl gibi birşeydi.
Siz hangi uygun fiyatlı süngeri tavsiye ediyorsunuz? 

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. bütün süngerler arasında en serti bu golden rose yeni bir sünger çıkartmış denemedim ama sanki yumuşak gibi geldi bana.. yves rocher ise fiyatına göre çok iyi..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe