12. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu : Sen Ece Ziyagil'sin Büyük Düşün || Ece Ziyagil - Karakter Tanıtımı

by - 15:04

Uzun zamandır ara verdiğimiz turumuza kaldığımız yerden tam gaz devam ediyoruz.Yeni turumuz Artemis Yayınları ile Ece Ziyagil'in yeni çıkan genel itibari ile komedi kitabı olan "Sen Ece Ziyagil'sin Büyük Düşün" kitabı.Kitabın adı bile bence insanı gülümsetiyor.Aklıma tabiki de ilk Bihter Ziyagil geldi.Kimin gelmedi ki? Kitabı hamileler ve anneler çok büyük bir zevkle okuyacaklarına eminim.Ben iki kategoriye de girmesem de kitabı sevdim.Umarım siz de merak etmişsinizdir ve turumuzu seversiniz.Kitap turumuz da bana düşen ilk görev karakter tanıtımı.En sevdiğim! :) Bakalım kitabı okurken hangi karakteri kimlerle özdeşleştirdim?


 
 

Ben karakterleri bu ünlülere benzettim.Siz kimleri düşündünüz?
Turumuzun çekilişiyle 2 kişi kitabımıza sahip olacak.Neden siz olmayasınız?
Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe