Urban Care Argan Oil Sıvı Saç Kremi / Kolay Kırılan Saçlar için

by - 11:28

İlk olarak neden buralarda olmadığımı kısaca bir özet geçmek istiyorum ki çok mail geldi.Ailevi bir kaç nedenden ötürü arkadaşımda kalıyorum.Arkadaşımda blogumdan bihaber olduğu için yazamıyorum anlayacağınız.Bu sabah da hazır erken kalkmış o da uyurken yarım kalan yazımı paylaşıyorum.Ama cumartesi gününe kadar yokum büyük ihtimalle yine.Herkese çok teşekkür ederim ilgisi için ,çok öpüldünüz :) 
Neyseee der konuma başlarım; Saçlarım ilk gün yıkadığımda oldukça kuru ve hacimsiz gözüküyor.Özellikle saçları benim gibi pırasa olanlar bunu çok iyi anlayacaklardır.Bunun için saçlarımda ilk gün bu tarz saç kremi gibi saç nemlendirici ürünler tercih ediyorum.Fakat 2.günden sonra saçlarım yağlanır vaziyete geçtiği için daha fazla yağlandırmasın diye bu tarz ürünleri kullanmamaya gayret ediyorum.

Sıvı saç kremlerinin en önemli noktası onları iyice çalkalamak.Çift fazlı olduğu için göz temizleyicilerde olduğu gibi homojen kıvama getirmelisiniz ürünü.Fısfıslı bir mekanizmaya sahip.Ayrıca saç kremi ürünlerini kesinlikle saç diplerine sıkmıyoruz,saçlarımız dökülmeye başlar mazallah.Dikkatli olmakta fayda var.Durulanmayan cinsten saç kremi.Ürünün aklımı çelen kısmı tabi ki  gün aşırı "kolay kırılan saçlar için " olan ibaresi oldu.Hiç bir ürün saç kırıklarını onaramaz sadece yeni kırıkları önleyebilir,azaltabilir zaten bunu da dipnot diye ekleyeyim istedim.

Bu saç kremini aslında büyük heveslerle alsam da çok fazla vaatlerimi karşılamadı.Ürünün saçlarımı daha çabuk yağlandırdığını düşünüyorum.Tamam saçlarıma uygulama sonrası ağırlık vermedi,yumuşacık yaptı.Fakat kokusu güzel mi değil mi kestiremediğim bir ürün oldu.Hani böyle ilaca yakın bir koku,çok da rahatsız etmiyor ama sevilmiyor da.Saçlarınızı yıkama sonra havluyla kuruttuktan sonra uç kısımlarına ve gün içinde ihtiyaç hissettiğinizde kuru saçlarınıza 1-2 fıs fıs ettiriyorsunuz,kesinlikle çok fazla fıs fıslamıyorsunuz.Unutmadan içeriğinde silikon mevcut bir ürün,çok zararlı.Ama ben anlamam böyle şeylerden diyorsanız bir edinin.
Benim için orta düzeyde bir ürün.İndirimli fiyatıyla Gratis,Watsons'larda 8 tl gibi bir fiyatta şuan.Eğer 5 tl gibi bir fiyatta görürsem ki zor bu da o zaman alırım.Ama diğer türlü zor bir ihtimal.
Hadi haftaya görüşmek üzere.Mail üzerinden herkesle konuşmaya devam.Sorularınızı ordan iletebilirsiniz.
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Aşırı ince telli saçım olduğundan çoook fazla dolaşıyor ve canım yanmasın diye en çok kullandığım ürün olur kendisi. İçeriğinin diğer markaların ürünlerine göre daha doğal olduğunu düşündüğümden sürekli kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı ürünlere göre içeriği daha temiz evet.ama zararlı maddeler var yinede.

      Sil
  2. ben de bu markanın keratinli olanını felan almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. Kullanıp beğendiğim bir ürün kendisi:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe