Gosh BB Pudra

by - 17:37

En son alışverişimde Sexy Mama yerine tercih ettiğim Gosh Mama bb pudrayı artık yorumlamanın vakti geldi.Gosh standında ilginç bir şekilde ten ürünlerinde bb pudra,bb fondöten,cc pudra gibi seçenekleri mevcut.Açıkçası bu benim ilgimi çekti.BB pudranın en önemli vaadi ise nemlendirme özelliği olması.Açıkçası bu benim gibi yağlı ciltlerin çokta isteyeceği bir vaat değil.Ürünü cildinize başına da uygulayıp gözenekleri kapatma,fondöten/bb krem üstüne uygulayıp parlamayı önlemesi de vaatleri arasında.Cildinde benim gibi sık sık parlama sorunu yaşayanlar pudra arayışında olanlar yazıma dikkat kesilsin :D

Bende ki rengi 04 numara olanı beige,daha çok buğday tenlilere hitap eden bir renk..Renk cildimle adeta bütünleşti.İçinde koruyucu bir ambalaj ve bir adet ponpon çıkıyor.Açıkçası ben ponponunu kullanmıyorum.Çünkü eşit dağıtmıyor cildime ürünü.Ben ürünü cildime makyaj fırçası yardımıyla uyguluyorum.Fakat hangi marka fırçayla denediysem tozuttu.Aşırı bir tozutma sorunu var.Ürünü cildime ilk uyguladığımda mat bitişi olmuş ve eşit dağılmış bir halde oluyor.Kesinlikle yapay bir görüntü oluşmuyor,oldukça doğal duruyor.Her ne kadar renkli gibi dursa da sadece cildinizle bütünleşiyor rengi.Kesinlikle hiçbir lekeyi kapatmıyor,adeta transparan pudra gibi.Kapatıcılık arayanlar bu pudradan elini eteğini çeksin deyim.

Ve geldi en önemli noktaya; Benim gibi aşırı yağlı ciltler için pek de bir kurtarıcı olmuyor parlama yönünden.Tamam ilk başta bir matlık oluşuyor dediğim gibi ama 2 saat olmadan bu matlık uçmuş oluyor,parlamaya devam ediyoruz.Açıkçası benim gibi aşırı yağlı ciltlerin tercih etmemesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.Ama çok parlama sorunu yaşamıyor,kuru da cildiniz yoksa bu ürüne bayılacağına eminim.Fiyatı normalde 31,90tl,indirimle 18tl gibi bir fiyata aldım ben.Gratislerden edinebilirsiniz.

Siz bu ürünü nasıl buldunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. bb pudrayı ilk defa duydum nemlendirme vadi benim gibi kuru ciltler iyi olabilir denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  2. sexy mama'yı kullanmadım ama bu pudra kesinlikle favorim oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildime hiç uymadı :( senin beğenmene sevindim ama

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe