Flormar Wild Eyes Maskara

by - 22:52

Fırçasının şekli dolayısıyla oldukça ilgimi çekti bu maskara Flormarda.Kirpiklerimi dolgun,hacimli sevdiğimden satıcı bunu önerdi.Özellikle bunun dolgunluk konusunda çok etkili olduğunu söyledi.Ambalajı oldukça şık.Wild koleksiyonundan bir ürün bu.
Maskaranın yapısı ıslak.Ondan ben sevemedim.Yoğun biraz da.Sürdüğünüzde ıslak bir görüntü veriyor.Bu nedenle de kuruması biraz zaman alıyor.Kirpikleriniz kapalı biraz durmanız lazım,beklemek lazım yani.Simsiyah durmuyor kirpiklerinizde.Kirpiklerini tek tek ayırıyor.Fakat kirpiklerinize ikiden fazla kat uygularsanız topaklanma yapıyor dikkatli olun.Maskarada neyseki akma gibi bir sorun yok.Ama sürerken gerçek anlamda zorlanıyorsun.Ben ondan sürerken bulaşma gibi bir problem yaşadım.
Temizlemesi ise gayet kolay.Hemen çıkıyor.Ama bunun için bu ürünü alırım derseniz hata edersiniz.Benim şimdiye kadar denediğim Flormar'ın en kötü ürünü olmaya aday bir ürün bence.Denemeyin bile bence.Neyse yine de siz bilirsiniz.Sonuçta her ürün kişinin kirpik yapısına değişik etki gösteriyor. Fiyatı ise %50 indirimle 12tl.

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. fiyatı ucuzmuş..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. her ürün iyi olamaz tabi teşekkürler tanıttığın için aklımızda olsun=)

    YanıtlaSil
  3. Essence daha iyi benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemediğim için maalesef yorum yapamıyorum :(

      Sil
  4. Maybelline tercih ederim :) ama bilgilendirdiğin için teşekkürler takipteyim sende takip eder ve bi yazıma yorum yaparsan sevinirim :) bynmerak.blospot.com

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe