Teen Wolf : Lydia Martin Stili

by - 01:48

Uzun zamandır aksattığım yazı dizime hızlı bir giriş yapıyorum.Çünkü sıraya koyduğum daha çok isim var.Bugünlerde heyecan durdurak bitmeyen dizi olan Teen wolf'dan çok sevdiğimiz bir karakter olan Lydia'nın stilini inceleyeceğiz.Dizide Lydia karakterini güzeller güzeli kızıl bomba mı desem bilemedim Holland Roden canlandırıyor.

Lydia'nın dizideki yerinden bahsedelim birde; Dizimizde ilk olarak kendisini zengin,şımarık,güzel sıradan bir kız gibi tanıdık.Fakat bunun ardında IQ seviyesi tavan yapmış bir kız duruyor.İlk başlarda Stiles'la birlikte olucağına inanılsa da sonuçta iki yakın arkadaş,iki yakın arkadaşla çıkar gibi düşündük ama yanıldık.En son yattığı kurt olan ikizlerden biri öldü.Ayrıca ölüm perisi olduğu da ortaya çıkmıştır.Sayesinde birçok iş çözülüyor,ölüler bulunuyor arkadaşlar.Bu ara da polis olan adını şuan hatırlayamadığım ama çok yakışıklı olan polisle birlikte olucaklar gibi görünüyor.Bence rolünü gayet  hakkıyla yerine getiriyor.O şımarık,cool tavırları.Kız resmen rolden role giriyor.Dizinin gidişatı ise şuan gayet yerinde.Korku doktorları baya bir sardı.Diziyi izlememiş olanlar dizi arayışındalarsa bir baksınlar derim.Peki Lydia'nın stili nasıl? Hadi inceleyelim;
Eğer diziye yeni bile başladıysanız bile Lydia denince ilk akla gelen tabiki de kısacık,minicik etekler.Lydia aslında çok zayıf ama yüzü dolayısıyla mı yoksa kimi insanın yapısı itibariyle ne kadar zayıf olsa da öyle durur misali mi desem bilemedim bir balık etli görünüşü var.Şimdi bazı kıyafetlerini inceleyin öyle.Ama bazıları da ona bakarsanız incecik duruyor kız.Biraz da kıyafete bakıyor iş.Lisede olduklarından mıdır nedir özellikle kızların etekleri yok gibi.Yani şimdi bende mini etek seviyorum ama bu kadarı da çok kısa be kardeşim.Neyse banane kıza yakışıyor ki giyiyor.Evet bence de yakışıyor.Özellikle böyle eteklerin üzerine gömlek giyip bağlamayı tercih ediyor.Oldukça spor ve şık bir tarz yakalıyor ki bende bayılırım bunu yapmaya.Ayrıca kızımızın çiçekli desenlere karşı özel bir ilgisi var ki bunu ilerde sık sık göreceğiz,ordan anlarsınız.Birde kahverengi deri eteğini ben diyim 3 siz deyin 4-5 kere kombinlemiş ve hepsini de ayrı ayrı çok sevdim ki favori kombinlerim de bunlar.

 İkinci sırada tabiki de Lydia stilinin vazgeçilmezi elbiseler var.Elbiseler de her zamanki gibi mini boyda.Çoğunda gördüğünüz üzere yine çiçek desenleri var.Lydia'nın zeki olduğunu yukarda yazmıştım.Bu zekasını moda da kullanıyor ki gömlekten elbise yapmayı çok güzel başarmış ve ben çok sevdim o görüntüyü.Fakat Lydia'nın stilinde beni rahatsız eden şey sürekli bir renk cümbüşü içinde olması.Ama botlarını çok seviyorum genelde giydiği,söylemeden geçmeyeyim.Lydia'nın en çok giydiği iki şey ; etek ve elbise .İkisini de halletmiş bulunuyorum

Lydia'nın nadir olarak tercih ettiği pantolonlar ve spor giyiniş şekli böyle.O kadar az ki bu sayı canım çıktı resim bulana kadar.Genelde elbiselerinin üzerine ceket giymeyi tercih ediyor.Hırkalar ise bence sık sık tercih ettiklerinden.Özellikle  dövüş sahnesinde giydiği o siyah beyaz spor sütyenine bayıldım.

Aksesuarlardan bahsetmeden geçmelim.Lydia'nın genelde taktığı minik altın rengi noktacık gibi yuvarlak şeklinde bir kolyesi var.Genelde bölümlerde sık sık üzerinde görüyoruz.Özellikle bu sezon.İlk sezonlarda ise daha gösterişli kolyeler ,küpeler ve yüzükler tercih ediyormuş.Son sezon da ise gittikçe sadeliğe yönelmiş.Ve aksesuar tercihlerinden biri de eldiven.Ayrıca Lydia'nın makyajı her daim yok gibi.Doğal güzellikten yana.En başlarda sadece parlatıcı varken şimdilerde hafif bir pembe fuşya arası bir ruj sürüyorlar sadece.Yinede doğal.

 Tabiki de Lydia'nın saçları da etekleri ve elbiseleri gibi ilk aklıma gelenler arasında.Hatta ilk olmaya aday diyebilirim.Özellikle sütçü kızı(?) denilen ya da benim şuan uydurduğum isimdeki saç modeli onun sayesinde sık sık yabancı vloggerlar tarafından yapılır oldu.Saçlarında sıklıkla örgünün her çeşidini deneyen Lydia'ya bence örgü çok yakışıyor.Ama denediği özellikle o son fotoğraftaki gibi saç modelleri ise bu nedir dedirtebiliyor bence? 

Ben Lydia'nın tarzını kendime yakın bulmak istesem de bulamadım.Ama ona yakışıyor.İlk sezonlarda berbat olsa da tarzı şuanda özellikle çok güzel giyiniyor.Ben yakıştırıyorum ona.Bu yazımı da Aşklarına bu sezon olmasada inandığım Lydia-Parrish çiftine armağan ediyorum.Ve kendimi Teen wolf'un son bölümünü izlemeye gönderiyorum.Sizleri de yorum kısmına alıyorum.
Şimdiden herkese iyi günler :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe