Flormar Oje / 011 Tender Salmon

by - 20:23

Uzun zamandır oje yazısı yazmıyordum yine .Aslında bu sefer unuttuğumdan değil oje sürmediğimden diyebilirim size.Çünkü oje sürmek ve çıkarmak benim için ölüm kadar zor.O bekleme sürecinde hele illa ki o tırnaklar bir yere değicek ve ben tekrar sürücem o ojeyi.Daha fazla başınızı şişirmiyorum.Bu ojeyi Watsons'ta gezinirken gördüm.Rengi o kadar şekerdi ki almadan edemedim.

Tam anlamıyla şeker bir somon rengi var bu ojenin.Benim aradığım renk bu renkti işte.Ben yaz için daha çok nude tonlara yakın renkleri seviyorum.Bu rengin ten rengime çok yakıştığını düşünüyorum.Buğday tenliler kaçırmasın derim.Resimleri kitap okurken çektim.Rengi çok sevince çekmeden edemedim diyebilirim.Kitabım ne diye merak ederseniz Taht Oyunları :) Ayrıca resimlerde renk turuncumsu çıkmış bana mı öyle geldi.Ama öyle değil bildiğiniz en tatlı somon rengi.Fiyatı 2,5tl idi.


Siz bu rengi sevdiniz mi benim gibi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Cok tatli bir renk, kesinlikle alinacaklar listesine eklendi :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe