Kiralık Aşk : Defne Topal Stili

by - 18:03

Merhabalar,
Yazın Türk dizilerinden bir hayli güzeller çıktı.Özellikle romantik komedimsi kıvamıyla "Kiralık  Aşk" dizisi gönüllerde taht kurdu bile şimdiden.Beklentim dizinin gelecek sezon da devam etmesi,fakat konu bir yerde tıkanıcak tabi ki de.Kısıtlı bir konu çünkü şimdiden tekrar etmeye başladı bile konu.Defne karakterini dizide kızıl bomba "Elçin Sangu " canlandırıyor.

Defneden kısaca bahselim ; Dizide uçarı,deli ama saf kızımızı canlandırıyor.Defne çalıştığı restauranta müşteri olarak gelen Ömer randevulaştığı kızdan kurtulmak için Defne sevgilisiymiş gibi davranır.Onu öper.Ömerin dedesi onun bir an önce evlenmesini istemektedir.Bunun için Ömer'in amcası ve yengesine onu evlendirmeleri karşılığında bir teklifte bulunur.Bunun üzerine yenge Neriman harekete geçer ve Ömer'in öptüğü kızı bulur.Kim bu kızımız: Defne .Bu sırada Defne'nin abisi mafya tarafından kaçırılmıştır paraya ihtiyacı vardır.Neriman hanımın teklifini kabul edecektir.Bundan sonrası Defne'nin Ömer'i kendine aşık etme işleri.Dizi bence oldukça komik.Özellikle Neriman ve Koray karakterleri gülmekten yıkıyor insanı.Defne'de ilk başlarda kötü giyinsede özellikle o saçları yok muydu! sonradan Neriman hanım ona el atıp mükemmel giyinip,kuşanmasına yol açtı.Yeni stili kesinlikle çok iyi.Bizde buna yakından bakacağız.Hadi başlayalım;


İlk bölümden itibaren çok güzel elbiseler giymeye başladı defne.Özellikle 2 tane resmini paylaştığım Mango elbise'ye bayıldım .Mango'da elbisenin uzun elbise ve kısa bluz şeklinde olanından gördüm.Denedim tabiki de :) Bence elbise Defne'ye cuk oturmuş.Ayrıca Zara'ya ait olduğunu bildiğim üst tarafta geometrik şekillerle çiçeklerle kaplı boyundan askılı elbiseyi Defne ilk bölümde giymişti ve muhteşem görünüyordu.Gördüğünüz gibi Defne'nin fiziği muhteşem.Kız 40-50 kilo birşeydir bence.Yani ayıptır söylemesi benim kolumdan ince bacakları var.Neyse azıcık kilo al be Defne !!


Defne asistan olduğu için sürekli ya elbise ya etek.Sırada etek şort ve tulumlar var.Geçen elbise resimlerine tulumu da karıştırmışım.Buraya da koydum ama.Eteklerinden özellikle o uzun olan pamuk prenses gibi göründüğüne bayıldım.Üstüne büstiyer çok da hoş olmamış mı ? Bir de Defne'nin renk ayrımı yok gördüğünüz gibi.Her renk giyiyor ve çok da yakışıyor.Bir insana kızıllık bu kadar mı yakışır?Kızıl bomba resmen bu kız


Defne arada bir eski görüntüsüne dönüyor.Gördüğünüz gibi saçları tostlanmış gibi yani ben tost yapsam bile öyle kabarık durmaz da.Bu sene moda olan genel renkleri krem rengi olan bol salaş kolları açık bohem tarzı bluzda çok yakışmış.Bundan benim de var :D Ondan dikkat çekeyim ayrı bir dedim.Ayrıca sürekli büstiyer yada kısa bluzlar giyiyor.O kadar inceliğe giysin kızcağız.Günlük yaşantısında yani evde Defne daha çok bol pantolonlar,bol tshirtler giyiyor.Makyajsız,saçı salık kabarık...


Defne'nin giydiği etek kısmı tütüye benzeyen abiyesi ona çok yakışmıştı ama bence sanki bir olmamıştı,abarttıkları kadar sevemedim ben.Amma lakin o çekimlerde giydiği sarı elbise ona o kadar yakışmış ki ! Bence sarı bu kıza ayrı bir yakışıyor.O bornozlu resmi de bir kızın çikolatayla dramı adlı eser olarak paylaşmak istedim.Bence Defne bölümler geçtikçe güzelleşiyor ve daha bir güzel giyiniyor.Bu sıralar pek de bir aşık kendisi ,çok da yakışıyor bu rol ona.Ah bir de o Sinan aradan çekilse.Yasemin bile buldu kendine birini bir Sinan bulamadı.

Defne'nin konusu olup da saçlarından bahsetmezsek olmaz.Saçları orjinal rengiymiş.Bence belli çünkü rengi o kadar yakışıyor ki orjinal kızıl kız belli.Saçlarını genelde işte kıvırcık/tost gibi yani doğal bırakmıyor.Ya düzleştiriyor yada maşa yapıyor.Orjinalde saçı dalgalı sanırım,dizi haricinde yani.Bilmiyorum bende tam olarak.Bence saçının hafif maşalı hali oldukça güzel oluyor bence.

Diziyi izleyenler bilir ayakkabı firmasında geçiyor dizi.Ayakkabılarından da bahsedelim Defne'nin..Geneli çiçek kapsamlı olsa da yine bu senenin trend ayakkabılarını bolca görüyoruz dizide.Bunu nerden anlıyoruz? O şeritli pudra rengi ayakkabı bir mükemmel bence.Ayrıca Kemal Tanca markalı siyah ince topuklu ayakkabı ise ayrı bir mükemmeliyete sahip bence.Uf bu ayakkabılardan bende istiyorum.Ayak numarası büyük olanlar/yani benim gibiler için bu biraz hayal sanırım.Ah ne topuklu giyebiliyorum dev gibi oluyorum ne de böyle şık ayakkabılar giyebiliyorum ayağım palyanço ayağı gibi duruyor.Neyse üzmeyin kızlar kendinizi :D Hayat zor..

Ben Defne'nin tarzını çok seviyorum açıkçası.Kendime de yakın buldum genel olarak.Oldukça şık ve trend sahibi giyiniyor yada giydiriyor Neriman hanım onu.Gerçekte de çok güzel bir kadın bence.Dizi bence sezonda da devam eder.Koray ve Neriman diziyi sıkı sıkı yakaladılar,sayelerinde çoğu kişi izler diye düşünüyorum.Yazımı da severek görmeyi beklediğimiz Ömer-Defne çiftiyle sonlandırıyorum.
Şimdilik herkese iyi günler,
Diziyi de izleyin boş vakitlerde derim,
Bol gülmeceli çünkü :D 
Bu sıralar herkesin ihtiyacı var buna.
 

Bunlarda İlgini Çekebilir

9 kişi dedi ki

  1. nedense bu kızın bişeyi bana itici geliyor ama ne anlamadım =)

    YanıtlaSil
  2. bayılıyoruz bu diziye ve çok gülüyoruz izlerken :)

    bloğunuzu takibe aldım eğer ilginizi çekerse bende bloğuma beklerim :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda uğrayacağım.Teşekkürler :)

      Sil
  3. bende çok seviyorum bu diziyi güzel renkli :)

    YanıtlaSil
  4. Neriman ve Koray olmasa izlemem dediğim dizi :) Son bölümlerde biraz tıkandı gibi geliyor ama belki farklı bakış açıları kazandırırlar diziye. Defne gerçekten güzel bir kadın ama bana sanki ilk bölümlerindeki salaş hali daha çok yakışıyordu gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu halini daha çok seviyorum ya saçını tost mu yapıyorlar ne yapıyorlarsa nefret ediyorum.Ay Neriman ve Koray'a bende bayılıyorum.Hele ki son bölümde Koray sahneleri kırdı geçirdi :D

      Sil
  5. Bence ona herşey yakışır sonuçta güzele ne yakışmaz

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe