Neler Aldım ? #18

by - 15:07

Bugün sizlerle yaptığım bol bol giysili bir alışveriş yazısı paylaşıcam.Müthiş indirimler var sezon sonu dolayısıyla mağazalarda.Fakat birde bu indirimlerin üstüne bende kendimi outlet'lere atınca bazı yerlerde gerçekten çok güzel şeyler buldum.Bundan sonra ilk durağım özellikle yazın outletlere gitmek olucak.Çünkü daha uygun ve bol bol ürün oluyor.Geçen sezon beğendiğim bir ürünü yarı fiyatına hatta daha uyguna bulabiliyorum.E durum böyle olunca fazla para vermeyi sevmeyen ben bunu not ettim kendime.Siz de vermeyin valla,gerek yok bence.Tabi yeni sezonda çok beğenirseniz alın.Şimdi kendim çok beğenirim alırım,size almayın dersem olmaz.

Neyse ilk durağım LC Waikiki oldu.Ordan kendime rahat salaş kırmızı çiçekli bir bluz aldım.Sadece 10 tl idi.İkinci durağım ise resmen içinde birşey bırakmadığım,bıraksalar beni gerçekten kalmazdı dediğim yer Koton oldu.Muhteşem indirimler vardı.Zaten şuan da normal mağazalarda da indirim var.Ama outleti bence yıkılıyordu.Öncelikle aldığım yüksel bel koyu kotu çok sevdim.Koton da kot pantolonlar kendini salıverse de bence her marka kendini salıyor.Örneğin; Mango,Bershka,Zara,LTB,Pull and Bear özellikle Stradivarius kendini çok salıyor,baya bir esniyor.Başka da bir marka kalmadığına göre pek marka ayırt etmiyorum ondan pantolonda.Ondan nerde ucuz ve beğendiğim bulursam alıyorum .Koton'daki bu yüksek bel pantolonu sadece 45 tl'ye aldım.Çok indirim yoktu bunda.Ama bu daha başlangıç.Lacivert çiçekli kolları pelerin gibi olan salaş kısa bluzumu yüksek bel pantolonla giymek için aldım ve bayıldım.Sadece 20 tl idi.Beyaz ama önü mavi desenle kaplı yarım kollu baya bol olan salaş tshirt'ü de yüksek bellerle giymek için aldım.O da 20 tl.Koton'a ilk geldiğinden beri almak istediğim ama 50 tl olan clutch çantalardan olan çanta ise 20 tl olmuştu.Kaçırmadım.Son olarak kasada denk geldiğim cüzdan sadece 7 tl idi.Almadan edemedim. Ayrıca koymayı unutmuşum bir de mayo aldım kendime .40 tl'ye .Öyle yani.


Siz de indirimleri kaçırmayın derim.Birde eyeliner,maskara filan indirime girse de alsa.Valla bitti,indirime girmedi diye almıyorum.Duyun makyaj markaları!İndirim yapın!
Bir de blogumun tasarımını değiştirdim.Nasıl olmuş sizce?
Siz neler aldınız indirimden?

Bunlarda İlgini Çekebilir

7 kişi dedi ki

  1. Güle güle kullan tatlım, çantaya bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  2. hepsi de güzel güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. fiyatları çok iyi :) kırmızı olana bayıldım. Güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bi blogun var takipteyim bende beklerim
    http://cileklireccel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe