Bitenler/Çöpe Gidenler*2

by - 13:09

Herkese merhabalar,
İkinci bitenler postumla karşınızdayım.Sık sık ürün bitirmeyen biri olduğumu dile getirmiştim.Şimdi geçen ayda neler bitirdim onları paylaşıyorum sizinle ..

                                                           Şu son zamanlarda bitirdiğim ürünler şunlar;


1- Benri Makyaj Temizleme Pamuğu ; Bu ürünü sevmiştim.Fakat kendime bu azalınca hemen Apandaks'ın makyaj temizleme pamuğunu aldım.Kesinlikle o daha güzel.Çünkü Benri'nin yanları dikilmiş ve gözlerimi acıtıyor.Apandaks'ın ise öyle değil.Kesinlikle Apandaks'ı tavsiye ederim.

2-Evidence Yves Rocher Parfüm Tester ; Kokusu çok güzel olan bir parfüm.Bana biraz pahalı geldi fiyatı ama indirimlerde 100 tl ye filan almak mümkünmüş sanırım.Ben kokusunu sevdim :)

3-Moment de Bonheur Yves Rocher Parfüm Tester ; Gül kokusu içeren bir parfüm.Ben kokusunu hiç sevmedim şahsen.Ama gül kokusunu sevenler beğenecektir heralde.Ben hiç sevmediğimden bu kokunun hiç bana göre olmadığına karar verdim.Ama sürdükten sonra baya bir üzerimde kaldı kalıcığı çok iyi yani.O kadar elimi filan yıkamama rağmen geçmek bilmedi kokusunu.

4-Mediderm  Plasenta Maske ; Bu maskeyle ilgili yorumlarımı burda yapmıştım. Yüzümü pamuk pamuk yapan bu maskeyi beğendim.



5 Avon Göz Makyajı Temizleyici Losyon ; Bu losyondan evde 2 tane bulunmaktaydı.En sonunda birini bitirdim.Ürünleri ilgili yorumlarım şunlar; maskarayı iyi temizliyor fakat,göz kalemini vs.yi çıkartmanız için baya uğraşmanız gerekiyor.Fiyatına göre beceriksiz bir ürün olduğunu düşünüyorum.Fakat elimdeki diğer ürününü de bitirmeye çalışıyorum.Umarım biter.Yani almayın bence.

6-She..is sexy Roll-on ; Bu ürünün kokusunu çok seviyorum.Roll-on uda çok kullanan biri olarak tekrardan alabilirim.

7-Flormar Pretty Oje ; Bu ojeyi frenclerim için almıştım.Ama koyu olduğu için pek kullanmıyordum.Sürdüğümde kalıcığı diğer ojelere göre başarılı.Ama çok çabuk kurudu ojenin içindeki .Oda benim unutkanlığımdan heralde.

8-Nivea Mini Pure&Naturel Action Deodorant ; Çantadan çıkarmadığım çok şeker bir ürün.Bana gelen Happy Box'tan çıkan hediyem.Çok güzel,ferah bir kokusu var bence.Bence kesinlikle denemelisiniz.




                                                                     Bakalım gelecek ay neler bitecek.

                                                                                           Sevgilerle.






Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Bunlar bitsin yenileri gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bitenlerle ilgili yazı okumayı seviyorum:) Bloguma beklerim;)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe