Sinemada; Star Trek: Bilinmeze Doğru

by - 18:31


Sinemasever ben yeni filmlere gitmeye devam ediyorum.Bu haftaki gittiğim film Star Trek..Filmin ilkide varmış sanırım.Ben dahil hiçbir arkadaşım daha önce ilk filmini izlemedik.Sırf filmin afişini sevdiğimiz için bu filme girdik.



Filmin konusuna gelicek olursak; Film bilim-kurgu severler için çok güzel bir film.Bende severim böyle filmleri.Filmde Atılgan adıyla anılan bir uzay aracı var.Atılgan’ın mürettebatı eve geri çağrıldığında, kendi organizasyonları içinde durdurulamaz bir terör gücünün donanmayı ve temsil ettiği her şeyi parçaladığını, dünyamızı bir kriz içinde bıraktığını görürler.Konu itibariyle böyle film.


star trek bilinmeze doğru ile ilgili görsel sonucu

Filmin ilk yarısı şahsen ben çok  sıkıldım.Hatta bir ara gözlüğü çıkarttım sadece telefonda oyun oynadım.İkinci yarısı çok hareketli ve heyecanlıydı.Filmi izleyenleriniz anlayacaktır ki beni sonlara doğru ağlayacaktım bile bir ara.Ben filmi bütün itibariyle beğendim.Boş vakitte izlenecek türden bir film ..Ben filmi sevdim,izlemenizi tavsiye ederim.Buarada başroldeki adam Chris Pine ve Benedict denen adama bayıldım :)



Sevgilerle.



Bloglovinde BURADAYIM

Twitterda BURADAYIM 

Facebookda BURADAYIM

Googleda BURADAYIM

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe