İzlenesi Yabancı Diziler ; Game Of Thrones

19:23


Herkese iyi,güzel,mutlu günler,

Sizlere bahsettiğim izlenesi diziler postumda yer alan bir diziden bahsedeceğim;Game Of Thrones.Kendisini çoğunuzun duyduğuna eminim.Dizi 3.Sezon finalini de yapınca hemen duygularımı yorumlarımı sizinle paylaşmak istedim..Konunun özetini paylaştığım postta anlatmıştım zaten.Dizinin her sezonu tahminimce 10 sezon sürüyordu.Kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi,izlemediyseniz hemen başlayın derim.

Yazının bundan sonraki kısmı spoiler içeriyor.

Dizinin bu sezonu hakkaten beni şoklara uğrattı.Özellikle 8. ve 9. bölümler can alıcı bölümlerdi.



Robb Stark'ı severdim aslında.Kendisi o kadınla evlenmeden önce.Evlendiler tamam da annene neden kötü davranıyorsun ama dimi?Sonradan öbür kral müsvettesiyle birlik oluşturmak için soylu olanlardan birini feda etmek için niye hep beraber gidiyorsunuz.O kızla evlendikten sonra Robb'dan iyice nefret etmeye başlamıştım. Kardeşlerin kayıp, aile dağılmış, evin hanen yıkılmış, sen etrafındakilerin gazıyla kendini kral ilan et verdiğin sözü tutma. Aşkmış bilmem neymiş,falan filandan bahset sonra. Al sana aşk! Sonunun böyle olacağı belliydi. Annesi anladı son anda,ama iş işten çoktan geçmişti tabi.Bu arada annesini de çok severim.Kadın çok cesur,akıllı,güzel.Ama kadının sonu böyle olmamalıydı.. Arya'nın bunlara şahit olmasına da çok üzüldüm.Bu sahneler 9.bölümde yaşandı bu arada.Son 15 dakika filandır heralde.Ağzım açık izledim.Ve şok oldum,üzüldüm.Nasıl bir caniliktir o kadının karnını deşmekte o ayrı bir iğrençlik.Hele ki Robb'un annesinin son ana kadar oğlunu kurtarma çabaları ağlanmaya ve izlenmeye kesinlikle değerdi.Böylece Starkların soyu tükenmeye yüz tuttu.



Sansa'yı hep seviyorum.Bu kızın ayrı bir saflığı var.Evet saflığı yüzünden kim nereye çekerse oraya gidiyor zaten.Kıza kim iyi davranırsa onun yanında.Ne yazık ki Tyrion'la evlenmesine bende üzüldüm.Düğün sahnelerinde Joffrey'i boğmak istedim.Neyse ki Tyrion kötü biri değil,insaflı diğer Lannisterlara göre.



Joffrey herzamanki gibi pisliğin önde gideni.Çocuk hem cüce,hem kendini bişi zannediyor.Hemde sadist çıktı.Korktum valla.Evlenince karısı ona gününü gösterir diye düşünüyorum.Bu arada üstteki resmini görünce paylaşmadan geçmeyeyim dedim :D



Khaleesi ise dünyayı ele geçirme yolunda hızla ilerliyor.Bu arada yeni komutana bayılanlarınız vardır,ben çok sevdim kendilerini.



Jon Snow işte benim adamım.Bütün ümidim bu çocukta.Starkları kurtarsa kurtarsa bu kurtarır.Sevimli çocuk Bran 'inde değişik güçleri ortaya çıktı zaten şaşırdım.

Gelecek sezonu merakla bekliyorum.Baya uzun uzun yazdığımın farkındayım.Ama bu dizininde böyle keyfi çıkıyor.Buarada gelecek sezon 2014 teymiş.Yani biz Game Of Thrones severler nerdeyse 1 sene kadar bekleyeceğiz.En yakın zamanda kitabını okumam gerek :) Ve de sezonla ilgili sizin yorumlarınızı da bekliyorum :)


Sevgilerle.




BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. 10. bölümümbu akşam izleyecektim. Sezon finali olduğunu duyunca üzüldüm şuan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef sezon finali :( hemen bitiyor bir sezon çabucak

      Sil
  2. 3. sezon final yapana kadar bekledimki daha rahat izliyimde her hafta beklemiyim diye ama nasıl izlememek için sabrettim ne sen sor ne ben söyliyim. :D Ayrıca eğer izlemediysen Girls dizisini tavsiye ederim bide ne yazıkki 2014'e kadar onuda beklemek lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlememiştim o diziyi :D bütlerim bitsin ilk iş izleyeceğim teşekkürler :D bu arada tahmin edebiliyorum :D

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe