Çekiliş Kazandım/Queen Makyaj

by - 22:23


Herkese merhaba,merhaba :D 
Bugün çok güzel bir gün.Çünkü çekiliş kazandım.Hemde çok güzel bir çekiliş.Queen Makyaj'ın yaptığı çekilişi ben kazanmışım.Çok mutlu oldum.Kazandığımı öğrendiğim gün çok mutsuzdum.Bu sevincim içime birazda olsa sus serpti.Sağolsun blogun sahibesi beni aradı,konuştuk.Baya ilgilendi,baya özenliydi.Çok sevdim kendisini.Özellikle ses tonu çok hoştu :) Beni aradığında ben spordaydım,koşturmaca.Telefonumda yabancı bir numara hemen açıverdim..Tanımadığım bir ses çıkınca şaşırdım telefonda.Baya afallamış bir şekilde konuştum sanırım.Hediyelerim cuma günü aslında gelmiş.Ama ben memleketimde olduğum için geç aldım kendilerini.Bugün kavuştum hediyelerime ve hemen fotoğrafladım.



Gelelim hediyelerime;
  • Sephora makyaj çantası;Çok şeker bir çanta bayıldımm.
  • The Balm  Balm Shelter (medium rengi) ; İlk The Balm ürünüm.Kendisini saklayacağım.Rengi bana açık geldi ama süper süper..
  • L'oreal volume million lashes  mascara ; Size anlattığım bütün maskaraları unutun .Bu maskara bir harika.İlk sürüşümde bile benim kısacık kirpiklerde o kadar belli oldu ki anlatamam.Hemen yorumlayacağım sizler için.
  • Pastel spring blush allık; Bu allıktan almayı çok istiyordum.Benim için bir harika oldu :)
Sizlere de bol hediyeli günler,
Sevgilerle.



Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Güzel hediyeler, şansın bol olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Yazını yeni okuyabildim
    Hakkımda yazdığın güzel şeyler için teşekkür ederim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe