Alix Avien Sexy Black Maskara

by - 01:32



Herkese merhaba,
Bütler dolayısıyla pek yazamıyorum doğrusu.Arada yazmaya çalışıyorum işte.Bugün size çok severek kullandığım benim için bir mucize niteliğinde olan bir maskaradan bahsedeceğim.Resimler pek iyi değil kusura bakmayın,telefonumun azizliğine uğruyorum hep napayım.Bir yeni telefon alamadım kendime.Neyse artık konumuza geliyorum,maskaranın mucizelerine.


Bu güzel maskarayı Gratisten %50 indirimle anneler gününde almıştım sanırım.Bu maskaranın fırçası çok güzel.Benim kirpiklerim kısa,ince,seyrek yani kirpiksiz bir insanım.Bu yüzden hem dolgun hemde kirpiklerimi güzel uzatacak bir maskara almam lazım.Şansıma bu maskaraya rastladım.Eminim ki size Golden Rose'un Sexy Black'i aklınıza gelmiştir.Ben onuda kullanmış biri olarak kesinlikle size bunu öneririm.Onun fırçası daha değişikti ama bu maskara kesinlikle daha iyi.Maskara benim kirpikleri gerçekten çok güzel uzattı.Benim kısacık, olmayan kirpikleri kirpiğim varmış gibi gösterdi düşünün artık.Dolgunlaştırması da gayet iyi,fena sayılmaz yani.Çok doğal gösteriyor ayrıca.Ben size kesinlikle bir tane edinin derim.Benim vazgeçilmezlerimden biri oldu kendileri :) Sizde bir tane edinin.

Fiyatı;16TL 

Sevgilerle.



Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe