Ne Okudum; Uçurtma Avcısı

by - 14:14


Günlerdir ülkemizde olan olaylar yüzünden yazı yazmıyordum.Olaylar birazcık yatışsa da hala sürmekte.En sonunda dayanamayıp yazı yazayım dedim bende.Sizlere en son okuduğum kitap olan Uçurtma Avcısı'nı anlatmaya karar verdim.

Size açıklıkla söyleyebilirim ki okurken çok içinizi acıtacak bir kitap.
Emir ve Hasanın arkadaşlıkları,,dostlukları,sevgileri,kıskançlıkları,yaşadıkları,korku,pişmanlık herşey bu kitapta o kadar güzel kurgulanmış ki size anlatamam.Bu iki çocuğun yaşadıklarını baş karakter Emir'in dilinden okuyoruz.Afganistan'daki karanlık dönemde geçen kitap,acımasızlıkları,kaçışları da konu alıyor.

Kitabın aynı isimle filmide bulunmaktaymış ama ben daha okumadım.Bu kadar duygu yüklü bir kitabı filme nasıl aktardılar hiç bilemiyorum.Ondan öncelikli tavsiyem kitabı okumanız.


Kitapta çok etkilendiğim bir söz;


...Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir."

"Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun. Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun."

Sizinde kitap hakkında yorumlarınızı bekliyorum.Bu başyapıtıda ısrarla okumanızı tavsiye ediyorum 

Sevgiler.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe