Mediderm Plasenta Maske

by - 14:37


Merhabalar,
Bugün sizlere bu güzel maskeyi tanıtacağım.Bunu bana Happy Box kutumda göndermişti Büşra sağolsun :) Üzerine de ''Pamuk Pamuk cildin olucak'' yazmıştı.Bakalım ürün vaatlerini yerine getirdi mi? 

Öncelikle plasenta maskesini sizde benim gibi yeni duymuş olabilirsiniz.İlk olarak ondan bahsedeyim size.
Plasenta Maskesi;  Cilt lekeleri,sivilceler,kırışıklıklar,donuk cilt rengi üzerinde etkili.Cilde uzun süreli nem kazandırır.Cilde doygunluk,elastiklik vs. kazandırıyor.Cildi aydınlatıyor. 

Bu maske normalde bir kutuda içinde (kaç tane olduğunu bilmiyorum yanlış bilgilendirmeyeyim sizi) satılıyor.Paketi açtığımızda çok yağlı denicek gibi bir sıvı içinde bir maske çıkıyor.Maskenin göz ve burun kısımları da vardı ilk defa,çok şaşırdım.Her neyse işte maskeyi temizlediğim cildime yaydım ve yaklaşık 20-25 dakika bekledim.Maskeyi çıkarttıktan sonra poşette kalan sıvıyı(serumu) biraz yüzüme yedirdim.Bu kadar.Cildim nasıl mı oldu? Gerçekten Büşra'nın yazdığı gibi pamuk pamuk oldu.Ve cildimde bir aydınlanma oldu.Maskenin uzun süreli kullanımda daha çok etki edeceğini farkettim.Bence alıp denenebilir bir maske.

Fakat sık sık plasenta içeren ürünlerin kullanımının faydalarının yanında zararlı olabileceklerini de duydum.Kullanacaksanız 2-3 haftada hatta ayda 1 uygulayın derim ben :) En azından ben öyle yapıcam :)

Sizde bu maskeyi kullandınız mı?Yorumlarınız neler?

Sevgiler.





Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Canım 5'li kutularda satılıyor 2 tanesini ben 2 tanesini kardeşim kullanmıştık 1 taneside sana kısmetmiş plesanta olduğu için yüzümdeyken nedense kendimi biraz tuhaf hissetmiştim ama gerçekten faydasını da gördüm daha geniş bilgi almak için sitesine bakabilirsin:http://www.annagaspiturkiye.com/urun/mediderm.html

    YanıtlaSil
  2. ''Plasenta'' kelimesini duyunca midem bulanıyor :S

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe