Doa Kozmetik Hindistan Cevizi Yağı

by - 16:19



Doa Kozmetik ürünlerinin bloglardan ne kadar güzel olduklarını duymuştum.Şansıma bir arkadaşın çekilişini ben kazandım ve Doa ürünlerini kaptım.Doğal oldukları için bende ayrı bir önemi vardı zaten Doa Kozmetik'in.Özelliklede bu ürünü;vücudun her yerine uygulanabilir olduğu için çok çok hoşuma gitmişti.Amma lakin aldanmışım diyorum.Tamam Doa'nın Keratinli Saç Bakım Maskesine bayılıyorum.Güzel bir ürün.Ama bu ürün gerçekten vasat.Hatta vasatın altında diyebilirim ben.


Ürünü ilk kullandığım anımı anlatmak istiyorum size.Ürünü banyodan sonra nemli saçlarımın uçlarına uyguladım.Özellikle uçlarına uyguladım buarada.1-2 saat kadar beklettim saçlarımda.Sonra saçlarımı duruladım 1-2 defa.Ve uyudum.Sabahtan dedimki saçlarım çok yağlı oldu bir durulayayım yine .Duruladım saçlarımı.Sonra saçlarımı kuruttum.Saçlarım hala yapış yapış uçları.Kurumamış yani öyle bir görünümü var.Sanki banyo yapmışımda saçımı kurutmaya vaktim kalmamış gibi.Neyse ben bütün gün böyle gezdim.Düşünün rezillik.Önemli dersim olmasa hayatta gitmezdim.Tüm gün saçım ne kurudu ne birşey oldu.Öyle ıslak ıslak,yapış yapış vaziyette durdu.Bu benim ilk deneyimimdi ve ikincisine de cesaret etmedim.Çünkü malum yaz şartlarına dayanamamış,hepsi erimişti ve kokusuda bir garipleşmişti.



Ürünü hiç sevmedim,sizinde almanızı kesinlikle tavsiye etmem.Bende kutunun içindeki bütün yağı boşalttım.O kadar yağlı ki size anlatamam yani.Neyse işte bende döktüm bütün yağı.Çok memnunum.Size tavsiyem;kesinlikle bu ürünü tercih etmemeniz.


Sevgilerle.



Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe