Oriflame Pure Nature Yasemin Özlü Arındırıcı Soyulan Maske

by - 21:05

Herkese merhaba,
Sizlere uzun bir süredir kullandığım oriflame'dan şans eseri aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Bu üründen bir tane de Happy Box eşime de yolladım :D Maskeyi yüzüm temizken kullanıyorum.Maske jel şeklinde.Yüzüme sürdükten sonra 20 dakika bekliyorum sonra maskeyi yüzümden çıkartıyorum.Kalıp gibi zaten.



Ben ürünü seviyor muyum diye sorarsanız? Bana pek yaramadı bu ürün.Benim cildim çok hassas.Ondan cildimde kızarıklığa yol açtı ilk kullandığımda.Ama sonraki kullandığım seferlerde ise hoş bir etki bıraktı,bir ferahlık bıraktı.Ama işe yaramadığına inanıyorum bende.Yani en azından bende işe yaramadı.Ama belkide sizde işe yarar.Yorumlarınızı merak ediyorum. 


Sevgilerle...


Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Bunun pıtırak özlü olanını çok duymuştum bir ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ben hiç duymadım valla.neymiş acaba merak ettim şimdi :D

      Sil
  2. Merhaba,istatistikleriniz de akşam saatlerinde artış oldumu birden aynı site tarafından giriş yapılıp,bir iki blog arkadaşıma da aynısı oldu acaba sizde öyle bir durum var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle bir durum yok şimdilik.varsada ben anlamadım :( kusura bakma yardımcı olamadım :(

      Sil
  3. Önemli diil, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe