Alix Avien Ruj/400

by - 11:36


Herkese güzel güzel günden merhaba,
Yaz geldi ve etraf renkli,güzelim renklerle donatıldı.Bu renklerden benim favorim ise Nar Çiçeği rengi.Bu renkten kendime ruj almıştım.Şimdide kullanmaya başladım.Ben Alix Avien'ın rujlarının hastasıyım.Gerçekten yapısı  bakımından vs.den çok iyi.Bu ruju yazı düşünerek almıştım iyi ki de almışım.Kokusu da çok hoş ayrıca.Rujun yapısı yumuşacık,dudaklarınıza çok güzel nemlendirme yapıyor.Kesinlikle sizde bir tane almalısınız.Fiyatı ise sadece 1oTL

Hoşgeldin yaz,

Sevgilerle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Bende de var kesinlikle haklısın

    YanıtlaSil
  2. Daha önce hiç Alix Avien ruj kullanmadım ama bu rujun rengi çok güzelmiş:) Güle güle kullan:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bir tane edinmelisin.hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. Bu bloğun sahibiyle röportaj yapmak istiyorum kabul ederlerse :) Mail adresimden ulaşabilirse bana sevinirim saygılar..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe