Bana Gelen Happy Box :) Yuppii

23:35


Aslında bugün bekliyordum ama göremeyince ümidi kesmiştim.Artık yarın bekliyordum.Ama akşam aşağıya inince bir baktım,bana kargo varrr.Kimden kirmizirouge  'dan. Ne kadar sevindim anlatamam.Kutu bir de çok ağır..Poşeti zorla yırtaraktan,açıverdim kutuyu.Çok cafcaflı bir kutuydu bu arada.Çok sevdim.Sonra kutuyu bir açarım ki.İçinden neler çıktı neleerr,eminim ki sizde isteyeceksiniz :D 



İlk olarak kutudan kırmızırujun kendi elleriyle yaptığı güzelim takılar çıktı.İçlerinde bir yüzük ve bir anahtarlık var ki ikisine de ayrı ayrı bayıldım.Hatta anahtarlığı anahtarıma taktım bile.Ellerine sağlık tekrardan.



İçinden iki tane miniminnacık,çok şeker deodorant çıktı.Onlarada ayrı ayrı bayıldım.Nivea çok güzel kokuyor bu arada.Denedim çoktan.Sonra bir tane kitap ve DVD çıktı ''Latife Hanım'' .Sonra takma kirpik.Daha önce hiç takmamıştım,denemedim gerçekten hiç.Merak ediyorum nasıl takıcam filan.Sonra iki tane güzelim Pastel'den oje.Renklerine bayıldım.Sonra bir tane maske ve deneme ürünler pakette.Ve bir tane gözlük.Ona bayıldım.Kesinlikle yaz günleri benim için vazgeçilmez olucak.Kardeşim için bir tane araba.İlk iş ona gidince vericem.Kesinlikle çok sevinicek.Yaz için bana bir tane etek:D tiril tirill. Sonra bir tane çerçeve,kendi elleriyle örmüş içindeki :D çok ama güzel olmuş.Ve bir sürü abur cuburrr tabikide.Hepsine bayıldım.Hele ki içlerinden iki tane benim için çok güzel hediye var ki gözlerim doldu gerçekten.Şimdi size göstereyim hatta.Resmini çektim.



İşte benim hediyem.Bana kendi elleriyle yaptığı iki tane kurabiye yapmış.Hatta birinin üzerinde resimdekinin üzerinde ''Pamuk Şekeri'',blogumun ismi yazıyor .Gerçekten çok mutlu oldum. Hemen ağzıma attım ikisine de ,ellerine sağlık.Çok güzel olmuşlardı. En sonda bana bir mektup :)

Bu kutuyu görünce kendi kutumu gidip kargodan almak istedim.Kendi kutumdan utandım.Neden mi çünkü hiç el emeği göz nuru birşey yok içinde.Melodram'ın bu etkinliği sayesinde tanıştığım kırmızıruj'la tanıştığım için çok ama çok mutluyum.Her ikisinede sevgilerimi gönderiyorum burdan. İkisinede çok ama çok teşekkür ederim.


     Sevgilerimle...


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. :) çok özel hediyeler. güle gülle kullan

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım hediyelerini, dolu dolu bi paket olmuş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım.sen aracı olmasan olmazdı :( :D

      Sil
  3. İyi Günlerde kullan canım beğenmen beni çok mutlu etti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok beğendim canım.gerçekten :D

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe