Sinemada; Oblivion

by - 23:42


Bu hafta sinemada çok severek izlediğim bir aktörün filmi var.Bende kaçırmadım, hemen biletimi aldım ve gittim.Kim bu kişi; tabiki de Tom Cruise.Ama bir diğer izlemekten zevk aldığım hastası olduğum bir adam var ki o da; Morgan Freeman


Bu iki kişi benim için filmi izlemeye değer oldu.Film konu itibariyle güzel.,değişik.Filmin konusu ise şöyle;


Yıl 2073.Dünyamız Scavlar(ben bunları uzaylı sanıyordum) tarafından ele geçirilmiş.Bir savaş olmuş,insanlar kazanmışız.Fakat uydumuz Ay yok edilmiş,Dünya'nın çoğu yeri yaşanılamaz halde.İnsanlar başka bir gezegene göç etmiş durumda.Dünya'da ise iki kişi kalmış,devasa sondajları korumak için.Biri;Jack Harper(Tom Cruise) .Filmin ana fikri böyle.Devamı ise ilk yarı da beni yer yer sıksa da ilk yarı sonunda bir heyecan geldi.Söylemek istemiyorum nedenlerini.İkinci yarı ise keyifli geçti.Fakat filmden farklı bir son beklentim vardı.Hatta filmin sonunda bir arkadaşım espri yaptı.Filmi izleyenler anlayacaktır belki.(52'yle ilgili)



Neyse lafı kısa tutuyorum ve bilim kurgu severlerin kesinlikle izlemesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum.Heyecanlı,güzel bir filmdi.

Şimdiden iyi seyirler,
Sevgilerimle.




Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe