Flormar Too Volume Maskara | Too Black

by - 20:56

Merhaba!
Flormar'ın Pin-up koleksiyonuna ait olan bu maskarayı koleksiyonun ilk çıktığı zamanlarda almıştım.Seri de 5 renk mevcut.Renkli maskaralar da var,bu serinin rimel bazı da mevcut.Ben renkli rimelleri tercih etmediğim için siyah olanını aldım.Genelde uygun fiyatlı maskara bazı bulmak sorun oluyor.Bir ara onu da yorumlicam.

Rimeli sürdüğümde dökülme gibi bir sorun yaşamadım.Rengini belli etmek için 2 kat uygulamak gerekiyor,hatta 3 kat bile olabilir.Topaklanma yaptı biraz bende.Siyahlığı ise tatmin etmemekle birlikte çok da kötü değil.Fırçasının büyüklüğü ise beni hiç memnun etmedi,fırçası ise kıl yapıda.Ben daha çok plastik formdaki fırçaları seviyorum.Bu tarz fırçalar kirpiklerim kısa ve az olmasına rağmen bir türlü kirpikleri uzatıp,hacimlendirmiyor.Ayrıca sürerken de sürekli olarak bulaşma sorunu yaratıyor.Sürerken bu kadar zorluk çıkartıyor da çıkartması da hayli zorlu.Benim için gereksiz ve kullanışsız bir rimel oldu.Hiçbir yönden sevemedim.

Fiyatı 25 tl gibi bir fiyat Flormar'larda.Ben 10-15 tl civarı almıştım sanırım.
Siz bu ürünü seviyor musunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe