John Frieda Full Repair Onarıcı Bakım Maskesi

by - 10:38

Saç bakımı çok önemli ,yani benim en en önem verdiğim şeylerden biri.Her saç bakımı ürününde bunları yazıyorum ama öyle.İlk dikkat çeken şey bence saçlarıdır insanların.Parlak,yumuşacık çok güzel görünmeleri benim için inanılmaz önemlidir hep.John Frieda'nın ürünlerini de hep sevmişimdir,ama malum pahalı biraz.Maskeyi uzun zaman önce indirimdeyken edinmiştim.Aşırı yıpranmış saçlar ve kuru saçlar için öneriliyor.Ben burada direk yıpranmış saçlar için olan kısmını görünce atladım.Çünkü saçlarım aşırı yıpranmış görünüyordu o sıralar.Saçlarım aşırı yıpranmış göründüklerinde genelde böyle maske,nemlendirici ürünleri çok sık kullanıyorum.



Aslında set olarak alınması tavsiye edilse de ben maskeden yana kullandım paramı.Haftada bir uyguladığım bu maskeyi ,banyodayken saçlarımı yıkadıktan sonra sürüyorum ve 5 dakika civarı beklettikten sonra saçlarımı yıkıyorum.Kıvamı oldukça yoğun olan bu maskenin,kokusu da oldukça güzel.Ben saçlarımdaki o yumuşaklığı,canlılığı çok farkettim.Çok sevdiğim,hatta bayıldığım bir maske oldu kendisi.Kesinlikle saçlarınıza sürekli düzleştirici,maşa veya boya sürdüyseniz ,saçlarınız yıpranmışsa bu maske saçlarınıza çok iyi gelecektir.Benim şuan ürünüm dipte sayılır.Yenisi ilk fırsatta gelecek.Ürünün fiyatı 28 tl gibi bir fiyat.İndirimlerle 20 tl gibi bir fiyata edinmiştim ben.


Ürüne Watsons,Gratis gibi mağazalardan erişebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Hmmm bu maskeyi almayı bir düşüneyim. Saçlarım ince telli ve kuru olduğundan uçları sürekli kırılıyor o yüzden canım sıkılıyor bide bunu deniyim bakalım.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe