Rimmel London Extra 3D Lash Maskara

by - 22:29

Merhabalar!
En son yine Rimmel de Lash Accelator maskarayı yorumlamıştım.Maskara'nın rengi "03 Extreme Black".Bu maskaranın iddiası kirpikler 3D etkisi yaratmak .Tabi benim alırken böyle bir iddiaa inanmadığımı da belirtmem lazım.Ürünü alırken yine özellikle plastik fırça mı diye baktım ona göre aldım :D Tabi ki de plastik fırçalara bayılıyorum.

Dediğim gibi plastik bir fırçaya sahip.Çok sık olmasa da sık küçük kıllara sahip.Maskara ise oldukça sıvı kıvamda.Kesinlikle yoğunluğu filan yok.O yönden benden "-" aldı.Çünkü resimlerde daha net görüceksiniz,ilk kattan sonra kirpiklerde bulaşma,kurumama,topaklanma gibi sorunlar ortaya çıkıyor.Bu arada ilk defa kipriklerin böyle resmini çektim.Bundan sonra maskara yazıları böyle :D Maskara çabuk kurumuyor,bir süre hatta çok bir süre kuruması için beklemeniz gerekiyor.Hacim verme,kıvırma,uzatma konusunda iyi.Gün içinde akma gibi bir sorunla karşılaşmadım.Çıkarması da oldukça basit.

(Resimde hiç makyajım yok,bunu da belirtmeden geçmeyeyim)
Açıkçası benim bir daha alacağım bir maskara değil.Fiyatı 13 tl idi Watsons'lardan edinebilirsiniz.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe