Diadermine High Tolerance Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu | Arındırıcı Tonik

by - 20:35

Merhabalar!
Makyaj temizliğinde benim genel olarak tercih ettiğim bir ürün olan makyaj temizleme suları,favorilerimden biri.İlk olarak göz makyajımı temizliyorum bu tarz temizleme suları ile,yoksa başka türlü her tarafım rimel eyeliner oluyor.Bu ürün tüm cilt içinde kullanılıyor.Diadermine markasına gelecek olursam açıkçası benim hiçbir ürününü sevmediğim,tavsiye etmediğim bir marka idi ta ki bu ürünü alana kadar.Bunun nedenini de açıklayacağım az sonra.


Ürün aynı zamanda tonik olarak da kullanılabilen bir ürün.Koku hassasiyeti olanlar içinde kokusu yok. İçeğinde parfüm,silikon ve paraben gibi zararlı içerikler yok .Ürünü bir pamuğa döküp göz,yüz makyajımı temizliyorum.Benim için en güzel özelliği göz makyajımı temizlerken gözlerimi yakmaması.Genel olarak böyle makyaj temizleme suları gözleri yakıyor ,daha çok ciltteki fondöten gibi ürünleri temizlemek için daha güzel oluyorlar.Ama bu ürün beni çok şaşırttı ve kendini sevdirdi.Özellikle indirim dönemlerinde Diadermine 10tl'nin altı gibi fiyatlara düşüyor.O dönemde bende edinilmesi gerek alternatif ürünlerden.Sizde bir deneyin derim.

Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Temizleme sularını seviyorum, Loreal'den çok memnunum ama bunu da denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten diadermine ürünleri beni bıktırmış durumda :=( sende bu ürünle dürtükle bakalım :=) sanırım deneyeceğim umarım severim zira diadermine markasına tastikname belgesini veririm:=)) sevgilerle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün beni de çok şaşırtmış durumda.

      Sil
  3. blogunuzu yenı kesfettım bana da beklerım yazılarınızdaki bilgi verişleriniz cok guzel bence

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe