Sinemada;Romantik Komedi 2

by - 20:22

Ä°lgili resim
2-3 gündür yazamıyorum.Pek vakit olmuyor.Geçen gün arkadaşlarla toplandık sinemaya gittik.Hemen yorumlarımı yazayım dedim.Sinemaya gittik,salona bir girdik.Herkesin yanında sevgilisi.Bizim yok tabi.Çok kötü bir andı tabi.Neyse şimdi filme geliyorum.Biraz büyük beklentilerle gittiğimi kabul ediyorum filme.Özellikle Gürgen Öz 'den daha çok komik sahneler bekliyordum. Eğlendim mi ,eğlendim diyebilirim. Özellikle Gürgen Öz'ün yani filmdeki "Yiğit" karakterinin olduğu sahnelerde. Bir adam bir role bu kadar yakışabilirdi dedim içimden.Filmde sadece 2-3 yerde güldüm.Gürgen Öz'ün şarkı söylediği yerde koptum zaten .


Filmde baya bir Sinem Kobal üzerine düşülmüştü.Filmin çoğunda onu görmeye alışsanız iyi edersiniz..Bazen aşırı yapmacık olmuş Sinem Kobal,bazense çok şeker.Birde Burcu Kara'yı sevdim.O da bir sahnesinden dolayı.Otelde geçen bir sahnede kocasına;
-Ağzını yırtarım senin,sen hiç konuşma! 
diye çemkirmesi çok komikti,çok gerçekçiydi.Hangover'ı izlediyseniz bu size pek iyi gelmeyebilir.Sinemadan çıkarken içiniz bir hoş çıkıyorsunuz.Sinemaya verdiğiniz paraya değmiyor değil hani,ama değiyor da diyemem.Yinede boş vaktiniz varsa izleyin derim,amaa sevgilinizle :D 

Hadi iyi seyirler.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe