1 Milyar Kadın Ayaklanıyor/Kadına Şiddete Hayır

by - 14:29



Herkese merhabalar,
Bugün 14 şubat Sevgililer Günü.Ama bundan daha önemlisi ''Bir Milyar Ayaklanıyor(1BillionRising)-Kadına Şiddete Hayır '' ın dendiği, Türkiye'de hatta Dünya'da büyük bir devrimin yaşandığı bir gün...Umuyorum ki herkes saat 13:00 da 1 milyar kadınla beraber dans etti.Bende tabiki de bu dans edenler içindeydim.Burda da dans ettik.Çok güzel bir etkinlikte .Hemen gelip bu yazıyı yazayım dedim.Etkinlikler hala devam ediyor.Sizinde kadın-erkek bu etkinliklere katılmanızı gönülden rica ediyorum.
     Günümüzde şiddetin her türü mevcut maalesef ki.Ama bugünkü etkinlik kadınlar için.Her gün Türkiye'de de olmak üzere onlarca kadın öldürülüyor,tacize uğruyor,şiddete maruz kalıyor,hakarete uğruyor.Bizde bu haberleri olduğunca televizyondan görüyoruz zaten.Kadınlar sadece bunlara da maruz kalmıyor.Bir kadın mini etek mi giydi,başkaları tarafından bakışlara maruz kalır,otobüs,tren.vs. toplu taşıma araçlarında tacize uğrar.Kapalı olsa bile yine de tacize uğrayan bayanlarda var.


  Kadınların cinsel obje olarak görülmesi de ayrı bir konu tabi.Kadınların bedenleri kendilerine aittir.Kimse onlara sahip olamaz,onu pataklayamaz..Şiddetin temelinde cehalet var ama üniversite okumuş olanlar bile artık şiddet uyguluyorlar.Yani kimden şiddet geleceği belli olmuyor.


  Ben kocaları,sevgililerini affeden kadınları da hiç anlamıyorum doğrusu.Şiddet uygulamayacağım demekle olmuyor.Pişmanlık fayda etmiyor,o anları unutmaya.O vurduğu anı geri almaya gücünüz yetecek mi?Yetmez...



Şiddete hep birlikte dur diyelim !
ALO 183 hattından şiddet içerikli bir olaya şahit olduysanız şikayet edebilirsiniz
 
Kadına Şiddete Hayır için
Haydi Dans ETMEYE;
 
 
 

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe