İmza Günü;Kahraman Tazeoğlu

by - 19:34


Diyorlar ki küsme aşka daha kimler gelecek kimler geçecek,
Bilmiyorlar ki en son giden herşeyimi götürdü,
Bilmiyorlar ki en son giden daha sonra gelecekleri bile götürdü.

Evet geçen gün,Kahraman Tazeoğlu'nun imza günü vardı.Ona gittim.2,30 saat bekledik sıra gelmesini.O kadar kalabalıktı yani,düşünün.Ben taa Başka adlı kitabını okumuştum.Ondan beri internetten takip eder oldum sürekli adamı.O kadar süre bekledikten sonra konuşmamız sadece 1-2 cümleden ibaret oldu.Hemen aktarıyorum o cümleleri;

B;Merhaba :D
Kahraman;Merhaba...Adın nedir?
B;Tuana,(o sırada arkadaşıma poz vermekle meşgulüm tabi.) 
O kitabımı imzalıyor,bana veriyor.
Kahraman;Çok teşekkürler Tuanaa.
B;Asıl ben teşekkür ederim.

demek oldu.Bunların hepsi topu topu 2 dakika tutmadı.Ama çok kibar,şeker bir insandı.Sizde tanımıyorsanız,hemen kitaplarını alın derim.Yada twitterdan faceden takip edin bakın :)

Bu arada kitabımı  

Kahraman Tazeoğlu'ndan Tuana'ya Başka'ca

diye imzalamış.



Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe