O Ses ''İsyan''

by - 02:32



Bugün bildiğiniz gibi O Ses Türkiye vardı.Çok heyecanlıydı.

İlk olarak Eren ve Berkan ikilisi çıktı.Ben Eren'i çok sempatik buluyorum,tavırları biraz değişik olsada adam çok sempatik.Ve o sesi beni benden alıyor.Berkanı o ATV deki programdan beri sevmem,daha doğrusu o programdaki çocukları sevmiyorum.Kazanan ne yazık ki ;bende şok etkisi yarattı resmen; BERKAN oldu.

İkinci olarak Ertunç-Mustafa ikilisinin düellosu vardı.Ertunç tamam yakışıklı olabilir,sesi de kötü değil ama Mustafa'nın kazanması gerektiğini düşünüyordum.Çünkü Ertunç da öyle ahım şahım bir ses yok,ama Mustafa insanın içine işliyor bence.Yani en azından bende böyle bir etki bıraktı.Ve kazanan isim  MUSTAFA oldu.

Üçüncü olarak Ayda-Erkam ikilisi çıktı.Geçen seneden Ayda'yı hatırlayabilirsiniz.Ben geçen sene bu kızı tutarken bir anda Hülya Avşar'ın azizliğine uğradı,şoka girmiştim biraz.Ama bu senede karşımıza çıktı.İlk şarkısı Sex On Fire ı cidden harika seslendirdi ve Tabikide İsyann gönlümde çok iyi yer etti.İsyan şarkısını Halil Sezai'den bile iyi seslendirdiği kanaatindeyim ben.Halil Sezai bile öyle düşünüyormuş yani.Ama bu kızda bir iticilik var ben pek sevmiyorum ondan,sinsi bakıyor arada.Ve gelelim Erkam'a .O bakış nedir ya.Böyle tipleri hiç sevmem ama adam öyle bir bakıyor ki çok etkiliyor insanı.Seside çok güzel tabi.Ben Erkam'ın kazanmasından yanaydım ama kazanan AYDA oldu.

 
Son olarak;Onur-Selin ikilisi çıktı.Ben Selin i tutuyordum.Şeker bir kız bence,sessiz sakin bir kız.Onur da Barış Akarsu'ya benzerliğiyle dikkat çeken bir yarışmacı.Ki bence de çok benziyor.Kazanan ONUR oldu.

 
Hadise arada değişik tiplere girdi,yok Murat ''Sarıl bana '' filan diye gözümden kaçmadı değil hani.Ve de Murat'ın bordoo gömleğine bayıldım.Çok süperdi.Bordoydu sanırım.Kadifeydi bide :D Hadise çok yaklaşma Murat'a benden demesi.Bu arada Hadise'nin yarışmacısıda yok artık,hep Murat'a yanaşır durur.Acaba kim kazanıcak bu yarışmayı? 

                                       Finale bir kala benden izlenimler böyle :D Sizin de yorumlarınızı merak etmekteyim tabi..




Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Tek kelimeyle harikaydi paylaşım icin teşekkürler

    Bende beklerim bloğuma
    http://elifileberaber.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe