Para Kuyruğu Çatışması

by - 01:12


   Bugün sınıfta az kişi olduğumuzdan hocalar gelmedi.Sağolsunlar,varolsunlar.Banada KYK dan kredi çıkmıştı,bende aileme birazcık katkı sağlamak amacıyla kabul ettim.Biliyorsunuz ki,her ayın 7sinde para yatıyor,ilkini elden vermişlerdi,bunu kartla vermek gerekmiş.Malum ben ayın 7sinde burda değildim.Kalktık Ziraat Bankasına.O ne sıra,o ne kalabalık.Kalabalığın arasına karıştık.O sırada Tuba bir arkadaşını gördü.Ne oluyor burda diye sordu.kızda kimliğinizi masaya bırakıcakmışsınız dedi.O sırada Handan ne olur ne olmaz diye 1 tane sıra numarası aldı.İşte bizde önümüzdeki kuyruğu yarıp,kadının önüne kimlikleri bıraktık.
   Kadının etrafında TIP'çılar toplanmış. Allah'ım. Arkadaşları geliyor bunların bizi ezip geçiyorlar,görevli kadın sadece onlarla ilgileniyor.Kadına ayrı,tıpçılara ayrı gıcık oldum. İçerisi de minicik zaten,sıcaktan piştik.1 dakika o kalabalığın arasında bekledik.O sırada biri el tanımladan yaptırdınız mı siz? diye ortaya çıkmasın mı.Allahhh al başına bir bela daha.Tuba aldı hemen Handan'daki numarayı.Bana kalmadı numara.Gittim numara aldım.Benim numara 35,sıra daha 17 de,bide araya E03 filan giriyor.Bekle babam beklee.Böyle tam 1 saat geçti ki,sıra 30 numaraya geldi.O sırada akıllı adamın biri,araya karıştı.Numarası 40,baktım önlere doğru ilerliyor.Görevli adamda yaşlıca bir amca.Sıra Numarası 40 olan adam geldi hemen en öne geçti.Yaşlı amcaya işini halletiricek. Ben hiç saf rolüne yatar mıyım?Ben öyle göz var mı?1 saat beklemişim sıramı o pis adama mı kaptırıcam. Usulca önümdeki kızları kenara ittim,baktım kimseden ses seda yok.

 Adamın omzuna dokundum ve dedim ki;
-Beyefendi okumanız yok sanırım daha sıra 30 numarada.Bu kadar millet burda boşuna beklemiyor heralde dedim.
Adamda;
-Benim işim çok kısa demesin mi.
Bende hemen atladım;
-Bizimde burda yatıcak halimiz yok herhalde,herkesin işi var dedim.O sırada sağolsun bir adam araya girdi;
-Böyle birşey görmedim,biz boşuna mı sıra aldık bu ne böyle,çok akıllısınız siz diye adama bağırmaya başladı.
O sırada güvenlik görevlisi geldi,durumu izah etti en son konuşan adam.Numarası 40 olan adamı dışarı çıkardılar.
Hayır,yani hiç anlamıyorum.Boşuna mı numara alıyoruz biz?Kendilerini çok akıllı sanan beyinsiz insanlar yok değil hani.O kalabalıkta beklemeye biz bayılıyoruz sanki sıra bize gelsin diye kaç saat sürünüyoruz orda,elin adamı benden sonra geliyor ,üstelik benim önüme geçicek.Yok başka derdi olann? 

Lütfen böyle davranışlara karşı gözü açık olalım,O insanları uyaralım!


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe