Sevgililer Gününde Pembe Bir Öpücük

by - 02:17

     Malum sevgililer günü geliyor.Konuya ordan gireyim dedim.İyi de yaptığımı düşünüyorum.Dün evde temizlik yaparken geçen sene aldığım ,yarısını kullandığım ,yarısının aynen durduğu rujumu buldum.Çok ama çok sevindim.Kullandığım nadir güzel rujlardan biridir.Her bakımdan bu ruja bayılıyordum.Geçen sene sevgililer gününün ardından bir kere daha çıktı, o zamanda aldım bu rujdan.İşte bu bulduğum onun kalıntısı.Kullanmayalı 3 ay oldu.Çok özlemişim valla.Neyse asıl konu olan rujumuza geri dönüyorum;

    Oriflame Beauty Triple Core Kalpli Ruj /Love Pink
 
 
Bu ruja ilk kabından dolayı bayılmıştım.Ama kullandıktan sonra tüm özelliklerine hayran kaldım.İlk olarak rujun en dış katmanı dudağınıza renk veriyor,beyaz kısım nem,ortadaki kalpcik ise parlaklı veriyor.Bana inanın ki bu ruj hepsini yapıyor.Kalıcılığı da iyi,tüm gün sizi idare eder diye düşünüyorum.Bu ruju sürdükten sonra dudaklarım bana bile daha hoş göründü.Benim aldığım sıralarda bu rujun fiyatı da uygundu.
 
 
 
Geçen sene Sevgililer gününde 10 TL ydi.Sonradanda 12 TL filandı diye hatırlıyorum.Ama yanlışımda olabilir tabi,pek bir fikrim yok.Benim aldığım renk tam bir şeker pembesi,burda pek öyle görünmemiş ama çok şeker bir pembe.Benim buğday tenime çok güzel gitti.Ben bayıldım.Kesinlikle katalogtaysa hala ,sizde alın derim.
 


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe