BB Krem Nedir?Ne Değildir?

by - 16:11

   Bu herkeste bir BB Krem'dir gidiyor.Bende neymiş bu BB Krem diyerekten kendime gittim bir tane BB Krem aldım.Öncelikle bendeki BB Krem izlenimleri şunlar;
   >Eğer cildinizde çok sivilce,kızarık vs. kusur varsa BB kremi pek tavsiye etmiyorum.Çünkü kapatıcılık özelliği çok yok.Ama cilt rengini eşitliyor,bu özelliği benim açımdan iyi.
   >Sürümü çok kolay.
   >Cildin aydınlık ve tek renk olmasını sağlıyor.
   >Cildi güzel nemlendiriyor.
   >Bazılarında sivilce yapmış bu krem,ondan akşam yatmadan önce temizleyin.Umarım bendede sivilce yapmaz,şimdilik öle bir durum yok bende.
  >Cildi çokda pürüzsüz yaptığı söylenemez.
  >Cildiniz kuruysa size çok iyi gelicektir bu krem,çünkü yağlı bir krem.


İşte BB Krem de böyle.Bende gittim bugün,Nivea'nın BB Kremini aldım.Ben buğday tenliyim.Orta rengini aldım.Meğerse Nivea'nın zaten 2 rengi varmış.Normalde ben açık renk fondöten kullanırım.Bu seferde orta renk alayım dedim,zaten orda da sadece orta rengi vardı.Migros'tan aldım.Normalde 25 TL olan BB krem,Money Club kart mıdır nedir onla,18.90 TL ye düşmüştü.Bende aldım.Evde denedim ve benim ten rengime koyu oldu.Ama bendeki 1-2 kızarıklığı kapattı.Ve doğal durdu.Fondöten gibi dağınık durmadı.Hafif de ışıltı verdi.Ama koyu durdu.Sizde buğday ten rengine sahipseniz,açık rengini alın derim.

             Sizinde BB Krem yorumlarınızı beklerim :)

Yine bir çekiliş;bayılıyorum hediyelere,bir de çıksa.
makyajkelebegi

 

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Valla bi bb kremdir gidiyor dediğin gibi bende çoğu blogta okuyorum ama hiç araştırmadım. Hem fondöten hem krem gibi bir şey mi yani.

    YanıtlaSil
  2. evet hem fondöten gibi hafif kapatıcılık özelliği var(her ne kadar hem firma abartsada bu kapatıcılığı,bence bu özelliği az)hemde krem gibi nemlendiriyor cildi.Hem fiyatları da uygun :) tavsiye ederim.Ben sevdim Nivea nınkini şimdilik . :D

    YanıtlaSil
  3. pamuuk şeker sana yorum yapınca kelime doğrulama çıkıyor, benimde ilk zamanlar yorum kısmım öyleymiş, öyleymiş diyorum çünkü kelime doğrulama çıktığının farkında değildim. Sen farkında mısın bilmiyorum ama söylemek istedim. Belki kaldırmak istersin, zaten yorumlar onaylandıktan sonra gözüküyor ya çokta gerekli bişi değil, bazı bloglar sırf bu yüzden yorum yapmak istemiyorlar.Bunu yayınlama istersen, bilgin olsun diye söyledim canım :)

    YanıtlaSil
  4. aa hiç farkında değilim.Kaldırdım şimdi.Çok sağol valla canım..

    YanıtlaSil
  5. BB krem hiç denemedim ama fondötenle nemlendirici ortak yapım birşey o yüzden kesinlikle yatmadan önce temizlenmesine bende katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Evet fondötenle nemlendirici arası bişey.kesinlikle temizlenmesi lazım,sivilcelenme filan yapar diye düşünüyorum bende :D yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe