Kişisel Gelişim Üzerine | Beyhan Budak

by - 21:13

Merhabalar,

Bugün blogumda biraz değişik bir konu üzerine yazmaya karar verdim. Karantina vs. olaylarından dolayı herkes gibi bende kendi içime, hayatıma anlam katacak bir şeyler dinlemek istedim. Belki de hayattaki derdime ortak olacak ,anlamlandıracak birilerini aradım. Bu konuda daha önce duyduğum bir kişi olan Beyhan Budak'a Youtube üzerinde denk geldim.

Bilmeyenler için hayatın çeşitli detaylarına dair bazı şeyler bulabileceğiniz, aslında bu detayların hayatımızda ne kadar yer kapladığını anlayacağımız videolar yayınlayan uzman psikolog kendisi. Bildiğim kadarıyla Ankara'da kliniği mevcut. İhtiyacı olanlar, destek arayanlar bence bir araştırsınlar. Ben Ankara'da yaşasam kesin giderdim. Neyse konumuza Youtube hesabına dönelim.

Youtube kanalında ücretsiz kısa kısa terapiler vermektedir. Birçok konuya hitap ettiği için herkes kendine bir şey bulabilir diye düşünüyorum. Ayrıca Spotify'da Podcastleri mevcut. Oldukça sakin, huzurlu ve insanı adeta kendine bağlayan bir ses tonuna sahip. Yolda yürürken bile size eşlik ediyor. Kendisine yaptığı bu güzel şeyden dolayı teşekkürlerimi sunarım. Birkaç videosunu buraya not diye bırakıyorum. Belki de sizin de hayatınıza bir şeyler katabilirler.

Kendine iyi davran güzel insan ,görüşmek üzere.






Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe