İzlenesi Kore Dizilerinden Seçmeler | 10

by - 15:26

 Yine çokça dizi izlediğim günlerden geçiyoruz. Geçen ay bitirdiğim dizilerden derleme yaptım .Ben diziler sevmediğim şekilde devam ederse, beni sıkarsa ilerletip sadece sevdiği karakterin sahnelerini izleyenlerdenim. Ondan çokça dizi paylaşmama şaşırmayınız.

Record of Youth

Dizi bir gencin ve arkadaşlarının şöhrete giden yolda çabalarını, bocalamalarını konu alıyor. Oldukça güzel bir diziydi fakat son bölümlere doğru konu tekrarları ile sıkıcı bir hal aldı. Sonu ise oldukça saçma sapan, eminim ki izleyiciyi "Amacı neydi?" dedirtecek cinsten boş bir sondu. Sonu hariç izlenebilirdi. 

7/10



Start Up

Birçok girişimcinin yaşadığı zorlukları anlatan bir dizi olur kendileri. Açıkçası bu diziden başlangıçta o kadar ümitliydim ki! Neden yardımcı roldeki erkek her zaman daha iyi, mükemmel olmak zorunda. Neden başroller bunlar olmak zorunda diye defalarca sorgulattıran bir dizi. Çokça ileri sardırarak sadece sevdiğim aktörü izlediğim bir dizi oldu. Güzeldi, ama sonu hiç benim istediğim gibi olmadı. Senariste hala kızgınım.

5/10



Private Lives

Bir ailenin dolandırıcılık yolunu anlatan dizi entrika severler için oldukça güzel bir dizi. Yine yan rollerdekiler favorimdi. Başroldeki kadın manken olarak diziye girmiş gibi hissettim. Onun dışında bence aksiyon sahneleri olsun, herkesin herkesin cebinde olan bir diziydi. Ben oldukça sevdim. Boş vaktiniz varsa size de tavsiye ederim.

8/10


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe